guidonl Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Bestaat er een inbouw navigatie systeem voor de Rio uit 2004? Missschien dat dat loze langwerpige vakje onder de autoradio er dan ook mee uit kan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Dat zou moeten lukken. Radio en bakje eruit en vervangen door http://www.mbcaraudio.nl/2-din-inbouwframes/2343-mb-2din-inbouwframe-kia-rio-sedona-sorento-lx-spectra.html Dan zou je er naar mijn idee gewoon een 2 din navi in kunnen plaatsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Maar even een andere vraag. Wil je dat wel? De plaats van de radio en straks dan eventueel navigatie is behoorlijk laag. Lijkt me niet prettig kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 aangezien het net geen dubbel din is gaat dat helaas niet passen ben ik bang ik heb het in mijn rio ook geprobeert maar heb uiteindelijk een radio met klapscherm genomen helaas heb ik daar geen fotos van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guidonl Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 Bedankt voor de snelle reaktie! Dat is inderdaad waar, het is vrij laag om even rustig je route te bekijken en is een navi-radio met klapscherm een stuk beter. Bedankt mannen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Ach. Hetzelfde probleem als bij mijn Ford Focus. Dat was ook net geen 2 din. Dan lijkt me een met klapscherm het beste. Succes met je keuze en inbouw natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts