Ciske1972 Posted May 10, 2013 Posted May 10, 2013 Me even voorstellen ik ben een autofreak in hart en nieren Mijn vorige wagen was een rs octavia chipped bij heinz Zocht een auto die je niet veel ziet met een maximum budjet van 50.000 eurokes Was al bij mercedes en bmw geweest maar elke jonny en randibiel in antwerpen rijden hier met bmw en mercedes .. Heb ook een brabusje smart met 110pk en een heinzgetunede optima executive met luxe pack Men andere hobby's zijn tattoo aqua pc en mijn ongeloofelijk lief vrouwtje Zo dat ben ik dus 1 Quote
betominice Posted May 10, 2013 Posted May 10, 2013 Hoi Ciske hier in Nederland denken we bij de naam iets anders maar zonne mooie optima hebbe we niet veel op het forum dus welkom en graag je bevindingen Quote
Specialmade Posted May 11, 2013 Posted May 11, 2013 @Ciske72, Amai da's nog eens een introductie Heel veel veilige kilometers en veel rijplezier met de Kia Optima maar ook met de Smart Brabus. Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts