Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Deze radio is ingebouwd door de dealer, maar volgens mij kun je niet van zender wisselen op het stuur, alleen zoeken.

Klopt dit, of is er een instelling op de radio aanwezig.

Sorry type is mij even niet bekend, gaat om de gratis navigatieradio.

Posted

langer ingedrukt houden.. dus paar seconden is volgens mij naar volgende zender.. is bij originele radio ook hoor

Ga het morgen proberen, klopt dat het bij originele radio wel zo is.

Bedankt.

Posted

langer ingedrukt houden.. dus paar seconden is volgens mij naar volgende zender.. is bij originele radio ook hoor

Geachte Remko, is dit dan ook voor de door mij geprogrammeerde zenders ?

• 2 months later...
Posted

Hoi Ronald, 

ik heb het zelfde probleem bij de gratis pioneer navigatie die ik erbij kreeg ben zelf ook nog steeds aan het uitzoeken hoe het werkt als ik iets weet zal ik het hier plaatsen. wist jij trouwens al dat het ook een dvd speler is? was voor mij een zeer aangename verassing toen mijn zoon zijn bob de bouwer dvd erin deed.

• 5 weeks later...
Posted

mischien een beetje laat maar heb ook de hu550 erin gekregen maar op het stuur werkt de tel niet maar schijnt een instelling te zijn,weet iemand wat de  code is????

en vind de radioontvangst slecht hebben meer mensen daar last van???

Groeten johnenas

Posted

mischien een beetje laat maar heb ook de hu550 erin gekregen maar op het stuur werkt de tel niet maar schijnt een instelling te zijn,weet iemand wat de  code is????

en vind de radioontvangst slecht hebben meer mensen daar last van???

Groeten johnenas

De slechte radio ontvangst heb ik ook last van. Maar dit had ik met mijn vorige auto ook bij ons in de buurt. Dus ik weet nog niet of het aan de radio ligt of de brakke zenders. Ik heb toen namelijk ook een voeding op de antennekabel gemaakt, en dat maakte eerlijk gezegd weinig verschil.

Voor wat betreft de stuurbediening, lees even mijn post in het volgende topic door. Is prima zelf te programeren.

http://www.kiaclub.nl/topic/12984-pioneer-avic-f940bt/page-5#entry131898