dandoen Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Hallo allen! Ik ben nieuw hier. Hoop komende zaterdag bij de dealer in Barendrecht mijn nieuwe Kia te gaan halen. Het is een Rio Super Pack 1.25 en ik heb er erg veel zin in! Groet, Daniël Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Hallo Daniël allereerst welkom hier op het forum en heel veel plesier van af zaterdag gewenst met je nieuwe Rio spanend hoor nog een paar lange dagen voor de deur maar dan is het eindelijk zo ver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 @dandoen, Welkom op dit forum. Nog een paar nachtjes en dan kan het genieten beginnen met de nieuwe Rio Super Pack 1.25. Alvast veel rijplezier en veel veilige kilometers met je nieuwe bolide. Enne......foto's zijn wij hier inderdaad gek op !!!! Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Welkom en veel plezier hier. Succes met wachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts