dandoen Geplaatst 14 Mei, 2013 Geplaatst 14 Mei, 2013 Hallo allen! Ik ben nieuw hier. Hoop komende zaterdag bij de dealer in Barendrecht mijn nieuwe Kia te gaan halen. Het is een Rio Super Pack 1.25 en ik heb er erg veel zin in! Groet, Daniël Quote
xtra40 Geplaatst 14 Mei, 2013 Geplaatst 14 Mei, 2013 Hallo Daniël allereerst welkom hier op het forum en heel veel plesier van af zaterdag gewenst met je nieuwe Rio spanend hoor nog een paar lange dagen voor de deur maar dan is het eindelijk zo ver Quote
Specialmade Geplaatst 14 Mei, 2013 Geplaatst 14 Mei, 2013 @dandoen, Welkom op dit forum. Nog een paar nachtjes en dan kan het genieten beginnen met de nieuwe Rio Super Pack 1.25. Alvast veel rijplezier en veel veilige kilometers met je nieuwe bolide. Enne......foto's zijn wij hier inderdaad gek op !!!! Grtz. Specialmade Quote
Jim Brouns Geplaatst 14 Mei, 2013 Geplaatst 14 Mei, 2013 Welkom en veel plezier hier. Succes met wachten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.