Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Even voorstellen,

Ik ben Jeroen (mhr-zip is nog een oude nickname van toen ik 16 was). Ik rijd (misschien als enige hier) helemaal (nog) geen Kia.
Ik ben/was altijd diehard Toyota fan (ik weet niet of dat vloeken in de kerk is hier). Echter de kwaliteit van Toyota neemt wat af. En de kwaliteit van Kia gaat met sprongen vooruit (7 jaar garantie en ze zien er nog super uit ook), dus de kans neemt toe dat mijn volgende auto een Kia wordt.

Ik rijd nu zelf een Avensis station T25 uit 2005.

En mijn vrouw verplaatst zich per Renault Twingo, welke waarschijnlijk het eerst aan vervanging toe is (als is het maar omdat hij niet uit azie komt).

De reden dat ik alvast lid geworden ben, is dat ik niet over 1 nacht ijs ga bij het aanschaffen van een auto. En ik alvast wil weten wat de goede en slechte punten zijn van ieder model.

Groetjes Jeroen

aanpassing%200.JPG

Posted

@mhr-zip,

Welkom op dit forum en alvast veel leesplezier.

Verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen :-)  :-)  :wink:

Om de Renault Twingo en de Avensis, met der tijd, te vervangen

voor Kia's gaat zeker lukken.

Suc6 en veel wijsheid.  :wink:

Grtz.

Specialmade

Posted

Welkom Jeroen! Zo doen veel leden dat....eerst lid worden en inlezen en daarna overgaan tot een weloverwogen aanschaf.

Nou, het forum is een grote inspiratiebron voor velen, ook niet-leden, die er hun voordeel mee doen.

Veel lees- en postplezier toegewenst!