GONE EVIL Geplaatst 28 Mei, 2013 Geplaatst 28 Mei, 2013 Hallo allemaal, eind februari ben ik met mijn Picanto naar de garage geweest voor de eerste beurt en had gevraagd of ze ook iets konden doen aan "het geluid". Wanneer de auto warm is en hetzij stilstaat met een draaiende motor, hetzij rijdt rond de 2500 toeren hoor ik een irritant geratel. Ik heb zelf gezocht, maar kon het niet vinden, de garage blijkbaar ook niet want het is onverminderd aanwezig, al dacht ik na het garagebezoek er van verlost te zijn. Herkent iemand dit geratel? Quote
handyman Geplaatst 28 Mei, 2013 Geplaatst 28 Mei, 2013 kijk ff op het Rio forum http://www.kiaclub.nl/topic/13084-ter-info-ratel-geluid-motor/ Quote
GONE EVIL Geplaatst 28 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 28 Mei, 2013 Ah stom, ik had alleen bij Picanto gekeken. Thanks. Quote
bigwade Geplaatst 28 Mei, 2013 Geplaatst 28 Mei, 2013 Ik gok op de dealer reactie "ach meneer, u bent de eerste...." 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.