Paus Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 Hallo allemaal ik ben Gerard zestig + en kom uit het oosten van het land Wij mijn vrouw en ik hebben een Kenga besteld in de kleur Sand Track Metallic 1.4 benzine motor wordt rond de 22 juni verwacht We hopen dat wij er lang plezier van hebben al verschillende merken en type's gehad dit wordt onze eerste Kia Groetjes uut de Achterhoek, Gerard 1 Quote
Specialmade Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 @Paus, Allereerst welkom op dit forum. Op voorhand vast veel veilige kilometers en heel veel rijplezier gewenst met de nieuwe Venga Sand track Metalic. Zodra de auto in bezit is zien wij hier graag de foto's van de nieuwe bolide. Kijk hier eens, dan weet je straks al hoe alles werkt in je nieuwe auto. Suc6 Grtz. Specialmade 1 Quote
Albert jan & Brigitte Posted June 2, 2013 Posted June 2, 2013 Hoi Gerard, Welkom op het forum en succes met het wachten. Daarna heel veel plezier met jullie Kia. Gr Albert jan. Quote
Recommended Posts