Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik dacht dat ik me even zou voorstellen voordat ik de andere topics induik.

Mijn naam is Tiia (vreemde naam he? Geen verrassing, dat. Het is een Finse naam. :-) ), 25 jaar oud, woonachtig in Oss (en Nederland in het algemeen) sinds 2009. 

Na een tijdje Renault Twingo rijden besloot ik toch voor een wat luxere auto te gaan en ik heb altijd mijn ogen op de nieuwe Picanto gehad (en misschien een klein beetje op de Alfa Romeo MiTo). Na de eerste proefrit wou ik wel er een kopen, maar toen had ik toch geen budget voor. 10 maanden later had ik dat dus wel, dus ik word zometeen (morgen, hoop ik!) een trotse eigenaar van Picanto 1.0i Sense in het rood. Alles erop en eraan (behalve BT dan, maar dat wordt ingebouwd). Ik ben o zo blij!  :tt1: 

Misschien ga ik nog morgenavond een paar foto's maken en hier uploaden. 

Geplaatst

Snel ingeburgerd :wink:

Met de taalvaardigheid is niks mis zo te zien, haha !

Veel plezier met je nieuwe auto !

Geplaatst

BTW stuur zit er ondersteboven in....

Jah, zo doen we Finnen dat... moet wel een uitdaging blijven, dat autorijden! ;)

• Like 1
  • 3 weken later...
Geplaatst

Zodra ik de auto gekocht had, had ik ook meteen een nieuwe radio/multimedia systeem in laten zetten (Witson dus, via Caraudioexpert.nl). Het geluid van de originele audioinstallatie vond ik tien keer niks! :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...