roadracer Geplaatst 15 Juni, 2013 Geplaatst 15 Juni, 2013 Hey, Ik heb eens een vraagje of je bij een kia sportage de pinkers kunt laten branden via de computer? dus dat ze lichtjes blijven branden zoals in de us dus Quote
MikeyMan Geplaatst 16 Juni, 2013 Geplaatst 16 Juni, 2013 Volgens mij mag dat niet zonder typegoedkeuring... Quote
roadracer Geplaatst 16 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 16 Juni, 2013 Ik weet dat dit bij vag's ook kan en gedaan word .En aangezien sportage ook in de us rondrijd en daar wel kan moet dit maar een kleine aanpassing zijn in de bc volgens mij. Quote
Neo Geplaatst 17 Juni, 2013 Geplaatst 17 Juni, 2013 Of met extra kabeltje met diode en weerstand/potentiometer? Quote
Creative Name Geplaatst 17 Juni, 2013 Geplaatst 17 Juni, 2013 Negatief. De verlichting waar jij het over hebt heeft een aparte vertakking in de draadboom van US uitvoeringen waardoor de "running lights" automatisch mee aan en uitgaan met de rest van je verlichting. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.