Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Ceed anti steenslag coating zijkanten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo, heb onlangs een nieuw Kia ceed gehaald, Ben er tevreden mee, maar nu zie ik dat bij de zijkanten grof is verwerkt, Dealer geeft aan dat dit een anti steenslag coating is. Heb al wat vrienden gevraagd of dit normaal is, de een zegt van wel de ander van niet. dus ben er nog niet helemaal uit. Wie heeft hier ervaring mee?

Geplaatst

Coating bestaat uit een zachte compound met daar overheen lak gespoten. Inderdaad normaal voor op de dorpels.

Geplaatst

Mij stoort t niet aan de wagen :-)

Viel me zelfs niet op. Nu alleen hopen dat t ook effectief iets tegen houd e :-)

Geplaatst

Ook bij  mijn Venga 2013 zit een anti steenslag coating, denk dat meerdere modelen van KIA dit hebben

Geplaatst

Ik vermoed zelfs alle huidige KIA modellen......

Geplaatst

Ik vermoed zelfs alle huidige KIA modellen......

Mijn Sportage heeft dat niet........

Misschien was dat net te duur  :-)  :-)

of heb ik hem daardoor wat goedkoper gekregen ???  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Mijn Sportage heeft dat niet........

Jouw Sportage is specialmade..... ;)

Geplaatst

Is normaal. Je moet maar eens opletten bij andere wagens, veel hebben op die plaats een sticker in koetswerkkleur. Vooral bij Porsche steekt dat tegen.

Geplaatst

De Sportage staat wat hoger op z'n schoeisel en heeft er daardoor vermoedelijk geen last van.

Geplaatst

De Sportage staat wat hoger op z'n schoeisel en heeft er daardoor vermoedelijk geen last van.

Ik heb gewoon banden onder de SP3 zitten hoor !!!!!  (zomer banden)..... :wink:

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ik heb gewoon banden onder de SP3 zitten hoor !!!!!  (zomer banden)..... :wink:

Duh....dat moet jij weten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...