vinni Geplaatst 6 Juli, 2013 Geplaatst 6 Juli, 2013 Hallo mensen Wie heeft er ervaring mee gehad met roest op de bovenkant van allebei de achterportieren bij de rubbers. (of ergens anders) ben er wel behoorlijk ziek van aangezien we de auto precies 1 week hebben de ceed is van oktober 2009 dus we hebben de 7 jaar garantie garantie (nu nog 3) maar weet iemand hoe dat in zijn werk gaat .zit op lastige plekken .ik hoor graag wat van jullie gr vinni Quote
Smart Geplaatst 6 Juli, 2013 Geplaatst 6 Juli, 2013 Je hebt ook nog carrosseriegarantie die je aan kunt spreken. Voor zo'n jonge moderne auto mag dat niet gebeuren. Meteen naar de dealer en laten repareren. Jouw bevindingen met de dealer zien we hier graag terug. iPhone met Tapatalk Quote
vinni Geplaatst 7 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 7 Juli, 2013 Bedankt smart voor je snelle reactie Ik ga gelijk uit me werk naar de dealer .zodra ik meer weet laat ik het zeker weten hier .hopen dat ze het goed oplossen wij hebben vaak problemen met materialen trekken dat aan denk haha.ben alleen bang dat ze het zullen gaan spuiten .maar dat is veel duurder dan 2 nieuwe achterdeuren lijkt me .maar ik zal het wel horen .laat morgen gelijk weten gr vinni Quote
vinni Geplaatst 8 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 8 Juli, 2013 Hallo smart Ben vanmiddag naar de dealer geweest en die bood gelijk zijn excuses aan want dat hadden ze van tevoren moeten zien voor het afleveren nu wordt dit allemaal hersteld en zullen we er niks meer van zien .we zijn de auto dan alleen een week kwijt .wel lang maar als ze het maar netjes doen.en niet te vergeten we krijgen ook vervangend vervoer . ( misschien de optima Hahahaha) .nou ik ben weer blij.oja ik vroeg nog aan de man van Waneer hadden er nu nieuwe deuren in gegaan? .hij zei dan moeten ze er uit vallen .ik ben hier blij mee want het wordt nu gestraald en aan de binnenkant gespoten. Zodat we aan de buitenkant geen kleur verschil zullen hebben want je blijft het hoe dan ook zien .ik hou je op de hoogte van de vorderingen gr vinni 1 Quote
Fonzy Geplaatst 8 Juli, 2013 Geplaatst 8 Juli, 2013 Hoi, hier hetzelfde verhaal maar alleen aan de bestuurders kant , onze ceed is van juni 2009. Was een bekend probleem volgens de dealer. Die van mij gaat naar een schadehersteller voor herstel. Naar ik begrepen heb is het gewoon garantie. Ik zal het resultaat zelf echter niet meer zien. We hebben besloten de auto (mede) door dit akkefietje een jaar eerder dan gepland in te ruilen voor een nieuwe Cee'd . gr. Anton Quote
vinni Geplaatst 9 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 Juli, 2013 Veel rij plezier met de nieuwe ceed anton .ik laat wat weten als hij gerepareerd is en hoe het is geworden gr vinni Quote
Smart Geplaatst 9 Juli, 2013 Geplaatst 9 Juli, 2013 Het wordt in ieder geval netjes opgelost vinnie. Je kunt weer met een gerust hart gaan slapen! Quote
Erik01 Geplaatst 30 Januari, 2018 Geplaatst 30 Januari, 2018 Beetje mosterd naar de maaltijjd. Ook ik heb rond deze tijd op een achterdeur dit probleem gehad. Dealer en kia wilden onder coulance slechts rond 20 % van de herstelkosten betalen. Had eerder van forum lid moeten worden :7( Quote
Gerard59 Geplaatst 16 Juni, 2018 Geplaatst 16 Juni, 2018 Hallo de ceed van ons was 5 jaar een en al roest op de achter deur heb ik gemeld toen hij 6jaar werd was toen al erg veel is bij de dealer niks mee gedaan is nu 7jaar om te huilen de Mazda van 21 jaar wat ik ingeruild had heeft minder roest heb de auto nu 6 jaar maar voor mij nooit meer Kia is geen aanrader rotten al op de folder Quote
vinni Geplaatst 17 Juni, 2018 Topic Starter Geplaatst 17 Juni, 2018 Hoi gerard59 Ik heb jaren kia gereden en service was prima bij elk automerk is er wel iets wat irritatie meebrengt. Sinds kort ben ik op een ander merk overgestapt. Ik rij nu een Audi a5 uit 2012 ik moet zeggen dat is wel een heel verschil met de kiaś die ik in het verleden heb gereden en ja het is wat duurder maar je hebt ook wat .ook hierbij zullen er in de toekomst gerust wel iets Naar voren komen wat irritatie meebrengt .ik wens je in ieder geval veel rijplezier! Quote
Gerard59 Geplaatst 17 Juni, 2018 Geplaatst 17 Juni, 2018 Ja maar een auto voor die prijs en die leeftijd mag niet zo snel roesten die is met 10 jaar rot gaatjes van vroeger ik ben 60 al verschillende auto's gehad maar nog nooit zo'n slechte Quote
xtra40 Geplaatst 17 Juni, 2018 Geplaatst 17 Juni, 2018 dat heb ik met een duits merk die ik heb gehad wat een bodemloze put was dat die was of stuk of hij deed het niet meer en toen deze 8 jaar oud was vielen de gaten er in wat een slecht ding was dat en met al mijn kla,s nooit een centje pijn of roest of wat dan ook gehad dus voor mij geen duitse auto meer Quote
Rox Geplaatst 17 Juni, 2018 Geplaatst 17 Juni, 2018 Moet zeggen dat ik me wel kan vinden in de meeste opmerkingen. 12 jaar oude fiatpunto gehad die puntgaaf was in de platen (scheen speciaal spul te zijn) maar van onder echt compleet verrot of aankomend verrot. Is snel gegaan in 2/3 jaar. De rio van 2003 heeft diepe schade voor het achter wiel en voor zover nooit behandeld maar na 8 jaar nog geen puntje roest terwijl de lak weg is. Aan de onderkant is aan niks te zien dat ie 15 jaar oud is, nergens bruine plekken. Uitlaat origineel en alleen korte stukjes. Suzuki swift uit 94 na 9 jaar geen roest, vorig jaar gezien en alleen bij beide achterwielen wat bubbels. Opel astra uit 2001 van de buren, bij elke steenslag op de motorkap een roestplek erbij. Vermoed dat bepaalde merken (italiaans) meer dan andere merken roesten en dat er soms een misser in de modellen tussen zit. In alle redelijkheid mag je er toch vanuit gaan dat een nieuwe auto de eerste 10 jaar in het plaatwerk roestvrij blijft. Quote
Gerard59 Geplaatst 18 Juni, 2018 Geplaatst 18 Juni, 2018 Kijk en dat is wat ik bedoel fiatjes Renault Peugeot alfa allemaal auto's die vroeger al op de folders roesten heb zelf in een autoschade herstelbedrijf gewerkt dit was in 77 nu 2018 moet het niet meer nodig zijn dat ze na 2 jaar al roesten doen die auto's ook niet meer elk merk heeft wel wat maar dit is belachelijk en niet goed te praten met treinen en weet ik wat voor onzin heb het vandaag bij de dealer gemeld eens afwachten wat zijn reactie word Quote
Gerard59 Geplaatst 17 Juli, 2018 Geplaatst 17 Juli, 2018 Nou reactie van dealer tot op heden 0.0 is de grootste dealer in Limburg aan me hoela service schijnbaar niet bij kerres Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.