RML Geplaatst 16 Augustus, 2008 Geplaatst 16 Augustus, 2008 Ik wil me bij deze voorstellen als nieuwe forum gebruiker en uiteraard ook als (bijna) eigenaar van een mooie nieuwe Kia Pro'Ceed 1.4 Challenge. Ik ben 25 jaar, woon in Zaandam en mijn auto historie is: Een Alfa Romeo 156 1.8 Twin spark de afgelopen 2 jaar, daarvoor een Seat Cordoba 1.4 en daarvoor een Volkswagen Caddy 1.9 TDI (bedrijsbusje, huidig model). De Pro'Ceed viel mij eerst op vanwege het uiterlijk, een mooi strak en sportief design, daarna vanwege de volledige uitrusting, en daarna vanwege het aanschafbedrag. De Pro'ceed zal een auto van de zaak worden, en heb daarom gekozen voor het 1.4 Challenge model (voor een lage bijtelling). De kleur is Machine Silver. Momenteel in afwachting van levering (vrijdag is de bestelling de deur uit gegaan, het is een voorraad auto). De auto is gekocht bij Durmi in Purmerend. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 17 Augustus, 2008 Geplaatst 17 Augustus, 2008 (aangepast) Alvast h 22 December, 2008 aangepast door El-Rio-Grande Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.