Banzai33 Geplaatst 14 Juli, 2013 Geplaatst 14 Juli, 2013 Hallo allemaal, Kan er iemand mij vertellen hoe ik aan de "password" kan komen? Mijn accu was ontkoppeld en nu vraagt mijn systeem om een password die ik niet heb. Quote
bigwade Geplaatst 14 Juli, 2013 Geplaatst 14 Juli, 2013 Dat zal bij de unit gezeten hebben. Anders moet je even googelen op type en code. Krijg je vanzelf oplossingen. Quote
jeroen66475 Geplaatst 14 Juli, 2013 Geplaatst 14 Juli, 2013 Standaard zit er geen password op. Als er om een password wordt gevraagd dan heeft ''iemand'' er een password opgezet. Alleen Pioneer Service kan een password resetten. Quote
Banzai33 Geplaatst 14 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2013 in dat geval probeer 0000 of 1234 ik heb het al geprobeerd maar mocht niets baten.Thanks anyway Quote
Banzai33 Geplaatst 14 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2013 Standaard zit er geen password op. Als er om een password wordt gevraagd dan heeft ''iemand'' er een password opgezet. Alleen Pioneer Service kan een password resetten.weet jij dan hoe ik kontakt met hun op kan nemen?Via hun website of bestaat er een echte Pioneer Service point? iig bedankt voor je antwoord. Quote
jeroen66475 Geplaatst 14 Juli, 2013 Geplaatst 14 Juli, 2013 weet jij dan hoe ik kontakt met hun op kan nemen? Via hun website of bestaat er een echte Pioneer Service point? iig bedankt voor je antwoord. http://www.pioneer.eu/nl/content/support/support/contactform.html 1 Quote
betominice Geplaatst 14 Juli, 2013 Geplaatst 14 Juli, 2013 Toch wel leuk zon forum waar we mensen helpen Quote
xtra40 Geplaatst 14 Juli, 2013 Geplaatst 14 Juli, 2013 Hallo allemaal, Kan er iemand mij vertellen hoe ik aan de "password" kan komen? Mijn accu was ontkoppeld en nu vraagt mijn systeem om een password die ik niet heb. staat ook in je boekje dat je dit niet zelf kunt hoofdstuk 30 blz 177 http://docs.pioneer.eu/Manuals/AVIC_F40BT_CRB3845_manual/?Page=177 maar ik zou even eerst de dealer bellen of hun er een wachtwoord in hebben gezet meestal plaatsen ze een standaard wachtwoord Quote
Banzai33 Geplaatst 14 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2013 staat ook in je boekje dat je dit niet zelf kunt hoofdstuk 30 blz 177 http://docs.pioneer.eu/Manuals/AVIC_F40BT_CRB3845_manual/?Page=177 maar ik zou even eerst de dealer bellen of hun er een wachtwoord in hebben gezet meestal plaatsen ze een standaard wachtwoord ik zal vandaag kontakt opnemen met de dealer. thanx! Quote
Banzai33 Geplaatst 15 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 15 Juli, 2013 ik zal vandaag kontakt opnemen met de dealer. thanx! De dealer kon mij alleen helpen door de navi eruit te halen en op te sturen naar Pioneer Service om te laten resetten. Pioneer zegt dat het niet kan dat er om een wachtwoord wordt gevraagd als die nooit is ingevoerd. Ik had alle hoop al bijna opgegeven totdat ik mijn laatste poging waagde. En jawel hoor.........IK DORA had dus blijkbaar toch een wachtwoord ingevoerd bij het ophalen van mijn nieuwe auto.(toch maar wat minder drinken ) En nu kan ik iedereen een tip geven: schrijf je wachtwoord ergens op Quote
Smart Geplaatst 16 Juli, 2013 Geplaatst 16 Juli, 2013 Voor straf kom jij achter een decoder op het forum te zitten.... 1 Quote
Mieske007 Geplaatst 16 Juli, 2013 Geplaatst 16 Juli, 2013 De dealer kon mij alleen helpen door de navi eruit te halen en op te sturen naar Pioneer Service om te laten resetten. Pioneer zegt dat het niet kan dat er om een wachtwoord wordt gevraagd als die nooit is ingevoerd. Ik had alle hoop al bijna opgegeven totdat ik mijn laatste poging waagde. En jawel hoor.........IK DORA had dus blijkbaar toch een wachtwoord ingevoerd bij het ophalen van mijn nieuwe auto.(toch maar wat minder drinken ) En nu kan ik iedereen een tip geven: schrijf je wachtwoord ergens op Maar fijn voor je dat je het dan toch zelf opgelost hebt! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.