Alex VB Posted April 12, 2008 Posted April 12, 2008 Hallo Allemaal, Ook ik zal me maar uiteindelijk eens voorstellen. Ik heb me al een tijd geleden aangemeld op dit forum, maar ben door diverse dingen waaronder een emigratie naar Belgi? en een nieuwe baan niet echt zo netjes geweest mij voor te stellen. Dus: Ik ben Alex 35 jaar jong, getrouwd en vader van een dochter van 8. Sinds een paar maanden zijn wij - ik en mijn gezin - c'eed SW fan. Helaas moeten we ff wachten met het kopen van dit model omdat we dus net ge?migreerd zijn en er van te voren nog allerlei dingen moeten gebeuren.. Maar, De c'eed SW komt er wel.. Het zal een mooie Piston Grey 1.6 115 PK Sporty uitvoering worden. Hier in Belgi? zijn de uitvoeringen iets anders dan die in Nederland. Groet en tot laters, Alex Quote
Tazteam Posted April 12, 2008 Posted April 12, 2008 Hallo Alex, welkom hier op het forum. Hopelijk duurt het niet te lang dat de Ceed voor de deur staat. Maar ondertussen, heel veel plezier hier op het forum. Philip Quote
xurf4xs Posted April 13, 2008 Posted April 13, 2008 Hallo Alex, Welkom op dit forum. Hopelijk kan je in dit forum de juiste informatie vinden, maar vooral mensen die de zelfde hobby hebben als jij. Veel succes! Quote
Takis Posted April 13, 2008 Posted April 13, 2008 Alex, welkom op het forum en veel succes met je verhuizing naar belgie. Quote
oldtimerton Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Welkom Alex, en succes met alle zaken die spelen!! ton Quote
Recommended Posts