Saskia Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Hallo allemaal, Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Saskia en ben sinds december 2007 trotse eigenaar van een Kia Sorento uit 2007. We willen graag aan evenementen mee gaan doen om zo het kunnen van de auto onder de knie te krijgen. Mijn man en ik bedoel ik dan. De auto is van hem, maar ik rijd erin...haha Ik ben eigenlijk net lid van de club en heb gelijk maar even de vergadering bijgewoond... wel zo netjes als je ergens lid bent om dat te doen. Die avond heb ik een paar enthausiaste kiarijders ontmoet... erg gezellig moet ik zeggen!! Ik hoop hier toch wel ervaringen uit te wisselen, en lekker over de Kia te kunnen praten. Groetjes, Saskia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Hallo Saskia, welkom hier op het forum, en bij de club. Alleerst heel veel plezierige en heel veel veilige km's met jullie nieuwe aanwinst. NU moeten we iets organiseren zodat we elkaar snel gaan treffen, buiten de laatste vergadering Heb je vragen, suggesties: brand los, antwoorden en reacties komen vanzelf. Misschien een keer wat mooie foto's plaatsen van de Sorento?? Groeten Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xurf4xs Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Hallo Saskia, Ook wij hebben elkaar gezien tijdens de vergadering. Welkom op het forum. Leuk te horen dat je mee wilt doen aan evenementen. Ik ben benieuwd wat er wordt georganiseerd op korte of lange termijn, en dan snel in de agenda kijken of ik er ook bij kan zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Sluit me aan! Met dien verstande dat ik het eea. wel een beetje tijdig weet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saskia Posted March 10, 2008 Author Share Posted March 10, 2008 Ik kijk zeker uit naar een evenement!! Ik zal dan ook zeker gelijk de agenda trekken om die dag vrij te plannen. En mocht ie niet vrij zijn, dan maken we hem vrij Een foto zal ik eens maken van mijn bolide, dat heb ik nog steeds niet gedaan... En als ie er dan is, zal ik hem zeker plaatsen... Ik zal eens kijken of ik hem hier als standaard onderschrift kan krijgen... Groetjes, Sas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts