Javaan Geplaatst 23 Juli, 2013 Geplaatst 23 Juli, 2013 Past dit: http://www.chinavasion.com/china/wholesale/Car_Accessories/Car_Diagnostic_Tools/OBDII_Car_Diagnostic_Reader__Bluetooth_to_Android_PC_Connection/ op de connector van de Venga? Geen idee of er verschillende soorten aansluitingen zijn en of er zoiets als een verloopstukje is. gr Jan Quote
xtra40 Geplaatst 23 Juli, 2013 Geplaatst 23 Juli, 2013 ja hoor dit zou gewoon moeten passen OBD stekkers en protocolen zijn universeel dus dit werkt ook in de venga Quote
Creative Name Geplaatst 23 Juli, 2013 Geplaatst 23 Juli, 2013 Gaat zonder probleem lukken, mits je een Androïd toestel hebt uiteraard.. Quote
xtra40 Geplaatst 23 Juli, 2013 Geplaatst 23 Juli, 2013 werkt met android en pc volgens de advertentie maar niet met IOS van apple hellaas Quote
Creative Name Geplaatst 23 Juli, 2013 Geplaatst 23 Juli, 2013 Irritant is dat hé? Ik gebruik ook iOS & OSX en kan daardoor niks van m'n werk gebruiken helaas... Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 Juli, 2013 Geplaatst 23 Juli, 2013 Ik gebruik ook iOS & OSX Ah, vandaar "Creative" Me too! Quote
xtra40 Geplaatst 23 Juli, 2013 Geplaatst 23 Juli, 2013 Ja wij IOS gebruikers zij steeds de klos Het is een mooi systeem maar als je wat aparts wilt dan heb je pech Quote
Creative Name Geplaatst 23 Juli, 2013 Geplaatst 23 Juli, 2013 Behoorlijk, al begint ook Apple wat meer gemeengoed te worden dus gelukkig is er wel het 1 en ander te koop ondertussen. Ik heb het setje ook om ODB uit te lezen via je Mac, mocht je het ooit nodig hebben geef dan ff een gil dan stuur ik het naar je toe als je het weer netjes terugstuurt Quote
Pipercub Geplaatst 23 Juli, 2013 Geplaatst 23 Juli, 2013 Kijk eens op www.autowolf.nl ze hebben een aardig assortiment Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.