Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Deze vraag ligt nu al een tijdje te broeden bij mij, en vandaag eindelijk voor elkaar gekregen om een foto te nemen ( De ene keer te vuil, de andere keer geen tijd :shifty: ).

Op de achterdeuren onderaan kant wiel zit langs elke kant een doorzichtige sticker.

Kan iemand mij uitleggen welk nut deze heeft, of zijn dit enkel stickers die fabriek-af geplaatst zijn en bij levering eraf moeten gehaald worden?

Grtz,

Neo.

post-5937-0-07959600-1375040759_thumb.jpg

Geplaatst

Deze zitten daar tegen steen slag niet meer niet minder

Je auto is daar een beetje breder dis dat is de plek waar alles tegen aan slaat vandaar die stikkers

Geplaatst

Deze zitten daar tegen steen slag niet meer niet minder

Je auto is daar een beetje breder dis dat is de plek waar alles tegen aan slaat vandaar die stikkers

Bedankt, duidelijk antwoord.

Weet je soms ook waarom de achterspoiler zwart is ipv. de kleur van het koetswerk? :unsure::whistling:^_^

Grtz,

Neo.

Geplaatst

waarschijnlijk zal dat te maken hebben met de kosten hoe minder verf of een auto hoe goedkoper het is 

Bedankt.

Eigenlijk wel jammer, is maar even mee te spuiten...

Neo.

Geplaatst

@Neo: ik heb er zelf ook wel eens over nagedacht (het spuiten van de achterspoiler) maar het toch niet gedaan. Het (al kleine) achterraam van een SP3 wordt er optisch nog kleiner van.

Geplaatst

Ik heb die lelijke stickers eraf gehaald omdat ik de treeplank bmw X-look heb laten monteren,

Dus geen steenslag meer tegen de achter portieren en de zijkant van de auto blijft schoner..

• 4 maanden later...
Geplaatst

Ik heb die lelijke stickers eraf gehaald omdat ik de treeplank bmw X-look heb laten monteren,

Dus geen steenslag meer tegen de achter portieren en de zijkant van de auto blijft schoner..

Dat is even geleden maar is daar al een foto van?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...