Neo Geplaatst 28 Juli, 2013 Geplaatst 28 Juli, 2013 Deze vraag ligt nu al een tijdje te broeden bij mij, en vandaag eindelijk voor elkaar gekregen om een foto te nemen ( De ene keer te vuil, de andere keer geen tijd ). Op de achterdeuren onderaan kant wiel zit langs elke kant een doorzichtige sticker. Kan iemand mij uitleggen welk nut deze heeft, of zijn dit enkel stickers die fabriek-af geplaatst zijn en bij levering eraf moeten gehaald worden? Grtz, Neo. Quote
xtra40 Geplaatst 28 Juli, 2013 Geplaatst 28 Juli, 2013 Deze zitten daar tegen steen slag niet meer niet minder Je auto is daar een beetje breder dis dat is de plek waar alles tegen aan slaat vandaar die stikkers Quote
Neo Geplaatst 28 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 28 Juli, 2013 Deze zitten daar tegen steen slag niet meer niet minder Je auto is daar een beetje breder dis dat is de plek waar alles tegen aan slaat vandaar die stikkers Bedankt, duidelijk antwoord. Weet je soms ook waarom de achterspoiler zwart is ipv. de kleur van het koetswerk? Grtz, Neo. Quote
xtra40 Geplaatst 28 Juli, 2013 Geplaatst 28 Juli, 2013 waarschijnlijk zal dat te maken hebben met de kosten hoe minder verf of een auto hoe goedkoper het is Quote
Neo Geplaatst 28 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 28 Juli, 2013 waarschijnlijk zal dat te maken hebben met de kosten hoe minder verf of een auto hoe goedkoper het is Bedankt. Eigenlijk wel jammer, is maar even mee te spuiten... Neo. Quote
mika kjelld Geplaatst 28 Juli, 2013 Geplaatst 28 Juli, 2013 hij is gespoten alleen zwart dat is gewoon de keus van de ontwerper ik persoonlijk vind het wel mooi Quote
elmerblues Geplaatst 29 Juli, 2013 Geplaatst 29 Juli, 2013 @Neo: ik heb er zelf ook wel eens over nagedacht (het spuiten van de achterspoiler) maar het toch niet gedaan. Het (al kleine) achterraam van een SP3 wordt er optisch nog kleiner van. Quote
willem57 Geplaatst 29 Juli, 2013 Geplaatst 29 Juli, 2013 Ik heb die lelijke stickers eraf gehaald omdat ik de treeplank bmw X-look heb laten monteren, Dus geen steenslag meer tegen de achter portieren en de zijkant van de auto blijft schoner.. Quote
Wimis on Geplaatst 29 November, 2013 Geplaatst 29 November, 2013 Ik heb die lelijke stickers eraf gehaald omdat ik de treeplank bmw X-look heb laten monteren, Dus geen steenslag meer tegen de achter portieren en de zijkant van de auto blijft schoner.. Dat is even geleden maar is daar al een foto van? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.