Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
deze morgen dit mailtje bob ontvangen:

"Dear,

Sorry for the long delivery time. I am glad that we can deliver this model W2-C204 on this Friday.

Best regards,"

• Like 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Geen reacties....

Maar ik ben wel benieuwd.

Zit ie er in? Wat zijn je bevindingen?

Geplaatst

Ik heb ook de W2-C204 en moet zeggen dat het een geweldig navi is. Alles werkt naar behoren en reageert vloeiend. Binnenkort misschien een paar foto's/video's posten.

Geplaatst

Ik heb zelf een Sportwagen en wil dus de c074 bestellen. Dat is als het goed is hetzelfde apparaat maar in een ander jasje.

Ben vooral benieuwd naar het geluid, opstart tijd (ook van de navigatie) en natuurlijk de looks en je mening erover.

Foto's en video's?  .... GRAAAAAG!!

Geplaatst

Ik heb zelf een Sportwagen en wil dus de c074 bestellen. Dat is als het goed is hetzelfde apparaat maar in een ander jasje.

Ben vooral benieuwd naar het geluid, opstart tijd (ook van de navigatie) en natuurlijk de looks en je mening erover.

Foto's en video's?  .... GRAAAAAG!!

de w2-c074 is voor een sportage volgens mij!!

Geplaatst

haha zie nu dat de tekstcorrectie van mijn telefoon heeft gewerkt. Ik heb geen sportwagen maar een Sportage :cool:

Geplaatst

Vandaag reactie gehad van Bob over de prijzen. Ze hebben een week vakantie gehad.

Enig idee of er over de prijs valt te onderhandelen?

Geplaatst

Ik moet eigenlijk ook niet zeuren. De prijzen zijn goed.

hoop morgen te kunnen bestellen.

kan alleen geen geschikte achteruitrijcamera vinden voor de Sportage 3

Geplaatst

Plaatje lijkt niet overeen te komen met mijn kentekenverlichting. Van mij is niet rechthoekig

Geplaatst

Heb ik nu deze topic gehijact??????

Maar wilde het toch even delen. Eindelijk toch de Witson W2-C074 (incl. DVB-t )besteld.

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst

is hier nog een update op? is dit hetzelfde  systeem als de s100? klopt het dat er ook imitaties zijn? of is het allemaal hetzelfde dat door verschillende leveranciers geleverd wordt?

Geplaatst

De s150 is een update van de S100.

Naar mijn weten is Winca de fabrikant. Witson is één van de leveranciers.

Er zijn verschillende fabrikanten die een navigatiesyteem voor Kia Rio leveren. Ieder met zijn eigen prijs/kwaliteit. Ik denk dat Winca/Witson de populairste is, of toch de betere.

Groetjes 

Geplaatst

De s150 is een update van de S100.

Naar mijn weten is Winca de fabrikant. Witson is één van de leveranciers.

Er zijn verschillende fabrikanten die een navigatiesyteem voor Kia Rio leveren. Ieder met zijn eigen prijs/kwaliteit. Ik denk dat Winca/Witson de populairste is, of toch de betere.

Groetjes

Even voor de duidelijkheid.

De S150 is GEEN update van de S100.

Het zijn dezelfde apparaten alleen draait de S150 op Android en de S100 op Windows CE.

Verder is het mogelijk Android te installeren op de S100 maar in de meeste gevallen niet mogelijk om Windows te installeren op de S150.

De software voor de S100 is een stuk volwassener zaken als muliscreen en POP zijn niet mogelijk op de S150.

Groot voordeel van Android is natuurlijk wel de grote hoeveelheid aan beschikbare apps en alle internet gerelateerde zaken werken veel beter en vlotter.

Geplaatst

wisselen van operating systeem is ook een update hoor

Of downgrade ;)

Daar verschillen de meningen enigzins over.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Ik wil ook een Witson w2-c204 bij Bob bestellen.

Maar ben nog een beetje huiverig ten opzichte van inbraak zijn er die een los voorfront hebben en welk merk en de prijs.

Mijn dank

Geplaatst

Ik wil ook een Witson w2-c204 bij Bob bestellen.Maar ben nog een beetje huiverig ten opzichte van inbraak zijn er die een los voorfront hebben en welk merk en de prijs.Mijn dank

Hi, kan je mij een link sturen of is Bob ook lid van de club?

En hoeveel kost hij bij Bob?

Hierbij een link http://witson.en.made-in-china.com/product/GoQEpvlYYCcS/China-Witson-Special-Car-DVD-Player-GPS-for-KIA-K3-Rio-2012-KIA-Forte-KIA-K3-W2-C204-.html

Geplaatst

dit is de site die je moet hebben   http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101908594

even een mailtje sturen naar allen@witson.com   (bob is ziek )

met de vraag voor de prijs incl verzenden naar nederland dan krijg je een paar dagen later antwoord op je vraag en kan je het met hem regelen

werkt altijd goed net weer een paar besteld en ook goed gekomen 

zorg er wel voor dat je het type nummer goed door geeft anders krijg je iets anders 

en als je betaald met paypal dan komt er 6% boven op 

sterkte met bestellen  :wink:  :wink:

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...