Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Korting voor clubleden bij de volgende Kia dealers

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Het leuk is te melden dat er een mooie actie is van de Kia dealer van Oosterhout en Breda.

De korting voor clubleden is:

15% KORTING OP ONDERHOUD EN REPARATIES

-dit is inclusief onderdelen, dus 15% op totaal factuur

20% KORTING OP LOSSE ONDERDELEN

-balie verkoop, deze onderdelen kunnen we e.v.t. ook verzenden tegen kostprijs transport.

15% KORTING OP ACCESSOIRES

De richtlijnen voor de korting bij de Kia dealer Leendert van den Born te Oosterhout en Breda:

Wil je hier gebruik van maken stuur dan een email naar  peter.bakker@leendertvdborn.nl met je naam en kenteken.

Hij zorgt er voor de dit in het systeem van Leendert van den Born komt.

Want de korting geldt alleen voor clubleden.

Ik zou zeggen doe je voordeel er mee en stuur een email naar Peterrrrr.

Een top actie van deze dealers

Geplaatst

Dat wordt een flink eind rijden voor de korting....!

Toch ook mijn dealer maar eens bevragen....

Geplaatst

ach zo kom je nog eens ergens  :wink:  :wink:

• Like 2
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Yep, dat is waar! ;)

Je mag altijd op de koffie komen  :-)

Geplaatst

heel goed geregeld alleen zou het voor mij niet zoveel uit maken ivm het feit dat ik een leaseauto heb dus zou het alleen ten goede komen aan de leasemaatschappij...maar top!!!

Gast Warmentuuter
Geplaatst

De credits zijn natuurlijk ook voor Dave Schaap van fa Ten Boekel en Bakker.

Die kwam met dit fantastische voorstel.

Geplaatst

Deze dealer heeft het bij mij 3x slecht gedaan, en alle 3 waren werkplaats gevallen. die heer Schaap kan amper op een fatsoenlijke manier iets uitleggen als ik een paar keer door vraag. liever geen korting en alles goed voor elkaar dan een 20% korting en een hoop ergenis.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Deze dealer heeft het bij mij 3x slecht gedaan, en alle 3 waren werkplaats gevallen. die heer Schaap kan amper op een fatsoenlijke manier iets uitleggen als ik een paar keer door vraag. liever geen korting en alles goed voor elkaar dan een 20% korting en een hoop ergenis.

Misschien wil Wolters uit IJsselstein ook die korting geven?  (is nog dichterbij ook voor jou)

Maak je de kia rijders uit de  provincie Utrecht ook blij.

Zou zeggen regel het.  :-)

• 2 weken later...
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Voor die gene die net terug zijn van vakantie en ook willen genieten van de clubkorting.  :-)

Lees het even door.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Hoe ga ik die korting verzilveren eigenlijk? gewoon aangeven dat ik een kiaclub lid ben?

bij voorbaat dank!

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Hoe ga ik die korting verzilveren eigenlijk? gewoon aangeven dat ik een kiaclub lid ben?

bij voorbaat dank!

Bij ten Boekel en Bakker heb ik je kenteken doorgegeven en staat in hun systeem dat je lid bent van de Kiaclub.

En daar staat vermeld dat je korting krijgt.

In principe hoeft je niet te zeggen. 

Kan natuurlijk wel  :-)

Geplaatst

ik ga zaterdagochtend even langs beverwijk om even een praatje te maken bij deze dealer over het een en ander... hoor goeie verhalen

Geplaatst

Bij ten Boekel en Bakker heb ik je kenteken doorgegeven en staat in hun systeem dat je lid bent van de Kiaclub.

En daar staat vermeld dat je korting krijgt.

In principe hoeft je niet te zeggen. 

Kan natuurlijk wel  :-)

Bedankt!

Geplaatst

Dan kom je een keer naar Oosterhout of Breda, dan regel ik die korting voor je :online2long:

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Dan kom je een keer naar Oosterhout of Breda, dan regel ik die korting voor je :online2long:

Zou leuk zijn als er een dealer bij komt die club korting geeft voor de regio Breda.  :-)

Geplaatst

ik ga zaterdagochtend even langs beverwijk om even een praatje te maken bij deze dealer over het een en ander... hoor goeie verhalen

wat een warm onthaal daar in beverwijk goed gesprek gehad en hele aardige mensen dus ik heb mij conclusie getrokken

bedankt warmetuuter

Geplaatst

Wat is er in breda? is dtukken dichterbij voor me :P

• 2 weken later...
Geplaatst

Zou leuk zijn als er een dealer bij komt die club korting geeft voor de regio Breda.  :-)

Dan moeten we dat toch gewoon doen ?

Wij hebben 2 vestigingen, en nog een bevriende KIA dealer die misschien ook wel mee wil doen.

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...