Smart Posted May 7, 2014 Posted May 7, 2014 Hallo forummers, Interesse in xenonverlichting? Bij www.xenon2go.nl krijgen wij als forumlid 10% korting met de kortingscode: kiaclub2014 Ik heb zelf ook wat besteld en wel deze H7RC xenon vervangingsset. 3 Quote
World Cup Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 Goed geregeld Smart! Weet jij welke kit ik nodig heb voor mijn Kia Picanto world cup 2014? Quote
xtra40 Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 Ligt er een beetje aan welke koplampen je hebt heb je de projectie koplampen (die met die lens) dan kan je er een simpele h7 xrnon lamp in kwijt maar heb je de reflector koplamp dan heb je een h4 xenon lamp voor nodig en in de h4 heb je wel wat soorten 1 Quote
bazzboy Posted November 2, 2014 Posted November 2, 2014 Ligt er een beetje aan welke koplampen je hebt heb je de projectie koplampen (die met die lens) dan kan je er een simpele h7 xrnon lamp in kwijt maar heb je de reflector koplamp dan heb je een h4 xenon lamp voor nodig en in de h4 heb je wel wat soorten ben der misschien een beetje laat bij maar hoe kan je zien wat voor koplamp je hebt hoe je het verschil kan zien tussen projectie koplampen of reflector koplampen gr bas Quote
xtra40 Posted November 2, 2014 Posted November 2, 2014 je kunt het zien aan de lens dit is een koplamp met lens dus een projectie koplamp dit is een normale koplamp het type is dan een reflectie koplamp Quote
Murcielaygo Posted November 2, 2014 Posted November 2, 2014 Het feit dat je een lens ziet zitten, zoal xtra40 al schrijft... Oh, mosterd... 2 Quote
bazzboy Posted November 2, 2014 Posted November 2, 2014 je kunt het zien aan de lens dit is een koplamp met lens dus een projectie koplamp dit is een normale koplamp het type is dan een projectie koplamp misschien licht het aan mij maar volgens mij heb je 2 keer projectie koplamp. kan het kloppen dat de onderste een reflectie koplamp is aan die spiegeltjes te zien? gr bas Quote
xtra40 Posted November 2, 2014 Posted November 2, 2014 Scherp gezien heb het meteen even aangepast Quote
bazzboy Posted November 2, 2014 Posted November 2, 2014 ik ben net even wezen kijken maar ik heb projectie koplampen dus welke xenon lampen zal ik dan moet kopen en om dat zelf te doen is het dan alleen het lampje vervangen om moet de hele koplamp er uit? gr bas Quote
xtra40 Posted November 2, 2014 Posted November 2, 2014 Koplamp moet er uit moet ook een gat in het deksel van de koplamp worden gemaakt en je moet wat bedrading aansluiten en een ballast buiten monteren Quote
bazzboy Posted November 2, 2014 Posted November 2, 2014 pfff waarom moet een lampje vervangen weer zo moeilijk worden had verwacht gewoon halogeen lampje eruit draaien en xenon erin draaien en klaar. staat er ergens hoe dit moet stap voor stap want anders ga ik er niet aan beginnen :$ Quote
Recommended Posts