Kiacrazy Geplaatst 12 Juni, 2014 Geplaatst 12 Juni, 2014 Ziet er goed uit. Kun je zeggen waar je de dakkoffer hebt gekocht, of welk merk het is? Quote
fonzie Geplaatst 12 Juni, 2014 Geplaatst 12 Juni, 2014 Rijdt al vanaf 2011 met dakkoffer (merk wave) tijdens mijn vakanties. (Foto zie mijn garage). Merk weinig van verandering in de wegligging. Heb ontdekt dat je de dragers niet te vast moet aandraaien, anders krijg je (kleine) deukjes op de plek waar de dakdrager aan het dak vastzit. Quote
Jack_z Geplaatst 12 Juni, 2014 Geplaatst 12 Juni, 2014 zo een ding OP je dak is in ieder geval goedkoper dan een open dak IN je dak Quote
Picanto Bram Geplaatst 12 Juni, 2014 Geplaatst 12 Juni, 2014 Ziet er mooi uit,........volgens mij alleen mogelijk voor de 5drs. Of je moet je dakrubber willen verneuken, dan lukt het ook bij de 3drs.,..............correctmeifiamwrong Quote
Smart Geplaatst 12 Juni, 2014 Geplaatst 12 Juni, 2014 Heb ontdekt dat je de dragers niet te vast moet aandraaien, anders krijg je (kleine) deukjes op de plek waar de dakdrager aan het dak vastzit. Dat had ik ook geconstateerd, althans de uitdeuker, nadat mijn auto getroffen was door hagel. Dit is gelukkig ook hersteld. Je bent geneigd om de dakdragers net té stevig aan te draaien. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.