xtra40 Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 @lennart ik heb antwoord gehad van meneer witson ik heb alles klaar staan voor je in dropbox dus pm me even je mail adres dan stuur ik je een linkje ik heb weer een iets nieuwere software gehad dan dat cristallx hier had gepost met gebruiksaanwijzing en filmpje dus moet helemaal goed gaan komen nu 1 Quote
Lennart Geplaatst 13 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 13 Augustus, 2013 (aangepast) Ik pak ze beide mee. 1 voor back-up. Vanavond na het werk met de laptop in de auto en een poging wagen 13 Augustus, 2013 aangepast door Lennart Quote
kia_21 Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 @lennart ik heb antwoord gehad van meneer witson ik heb alles klaar staan voor je in dropbox dus pm me even je mail adres dan stuur ik je een linkje ik heb weer een iets nieuwere software gehad dan dat cristallx hier had gepost met gebruiksaanwijzing en filmpje dus moet helemaal goed gaan komen nu Ben benieuwd of dat gaat werken! Moet goed komen. Heb je trouwens nog aan Meneer Witson gevraagd of er nog update mogelijkheden voor ons zijn qua layout etc.? Quote
xtra40 Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 nog niet maar eerst dit probleem oplossen anders ben ik die man met 2 dingen tegelijk aan het lastig vallen dus als dit heeft geholpen gaan we weer verder maar ik zou der niet als te veel op rekenen dat dat zo is Quote
Lennart Geplaatst 13 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 13 Augustus, 2013 (aangepast) Ben er nu mee bezig.. Ik merk wel dat hij erg lang blijft hangen op "Run WINCE now ..." Ik laat de uitkomst weten -Edit: Hangt nu al 20 minuten hierop. Ben bang dat hij is vastgelopen Kan ik opnieuw deze installatie starten? 13 Augustus, 2013 aangepast door Lennart Quote
Lennart Geplaatst 13 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 13 Augustus, 2013 Ik druk zometeen ( na mijn peukje )het stroom uit. Dit duurt te lang. Hopende op dat het nog een keer geïnstalleerd kan worden Quote
mika kjelld Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 kan je hem niet terug sturen je heb toch nog garantie ? Quote
Lennart Geplaatst 13 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 13 Augustus, 2013 kan je hem niet terug sturen je heb toch nog garantie ? Ik probeer eerst dit,scheelt me opsturen/.. Ik heb hem ook via een member van het forum. Quote
Lennart Geplaatst 13 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 13 Augustus, 2013 Shit is working, haha :D Het is gelukt. Iedereen bedankt voor de hulp / ondersteuning / uitzoekwerk !!! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 Nou gelukkig Lennart . Quote
xtra40 Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 top dat is mooi om te horen man wat zal jij blij zijn Quote
Cristallx Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 Mooi zo !! Zijn er verbeteringen in de nieuwe firmware ? Mvg. Cristallx Quote
dncnb Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 Zou je mij ook deze dropbox link kunnen sturen? Ik krijg ook af en toe deze melding. Alvast bedankt. Quote
Lennart Geplaatst 13 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 13 Augustus, 2013 Mooi zo !! Zijn er verbeteringen in de nieuwe firmware ? Mvg. Cristallx Ik heb het nog niet uitgebreid kunnen testen. Morgen weet ik waarschijnlijk meer. Verjaardagsverplichtingen Zou je mij ook deze dropbox link kunnen sturen? Ik krijg ook af en toe deze melding.Alvast bedankt.Heb hem nu niet bij de hand. Heb je hetzelfde systeem als mij? Dan verstuur ik je morgen vanaf mijn werk de link (zit nu op tablet) Quote
dncnb Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 Ja ik heb waarschijnlijk dezelfde radio. Van witson de nieuwste met a8 processor Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4 Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 @dncnb Ik heb jouw de zelfde link gestuurd als lennart 1 Quote
Lennart Geplaatst 14 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2013 Ah, ik had hem net klaar staan En het lijkt alsof in deze firmware de snelheid is verbetert m.b.t. responsetijd van het drukken op het scherm en het uitvoeren van de actie. Verder heb ik nog niet kunnen oordelen Quote
dncnb Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 Top bedankt heren. Ben benieuwd of bij mij ook verbeteringen zijn. Vraag me ook af waarom witson niet een FAQ pagina heeft of een download pagina met updates. Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 Ik brn benieuwd Er zit uitleg en een filmpje bij dus daar zou je genoeg aan moeten hebben Laat even weten of het is gelukt en of het inderdaad is verbeterd Quote
Lennart Geplaatst 14 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2013 Laat het inderdaad even weten Mocht de installatie vastlopen op het rode scherm, weet ik i.i.g. dat je veilig opnieuw de installatie kan herstarten, haha Quote
dncnb Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 Zojuist de update uitgevoerd. Installatie is in 1x goed gegaan. Geen vastlopers. De totale update duurde ongeveer 10 minuten ben even een stukje gaan rijden ondertussen Na de update viel mij gelijk op dat de radio sneller reageert op touch input. En dat mijn navigatie (sygic trial) nog sneller opstart en sneller de gps locatie gevonden heeft. 1 Quote
Lennart Geplaatst 14 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2013 Zojuist de update uitgevoerd. Installatie is in 1x goed gegaan. Geen vastlopers. De totale update duurde ongeveer 10 minuten ben even een stukje gaan rijden ondertussen Na de update viel mij gelijk op dat de radio sneller reageert op touch input. En dat mijn navigatie (sygic trial) nog sneller opstart en sneller de gps locatie gevonden heeft. Mooi om te horen. Deze indruk had ik ook al, maar van de navigatie was ik nog niet overtuigd. Hij zoekt wel mooi snel de GPS Succes ermee en mijn tip: Bewaar deze firmware ergens waar je er altijd bij kan. Je weet het maar nooit Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 zo nu dit dus allemaal goed is afgelopen heb ik meneer witson meteen maar de vraag gesteld of dit ook voor de wat oudere systeemen beschikbaar komt ik ben benieuwd Quote
Cristallx Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 Is de versie van de nieuwste firmware V1.29.6.0 ?? Misschien een idee om het filmpje + handleiding te uploaden naar Youtube ? Indien het nog een nieuwere firmwareversie is als de V1.29.6.0 zou ik deze ook graag ontvangen (link). Mvg. Cristallx Quote
Lennart Geplaatst 14 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2013 (aangepast) C Is de versie van de nieuwste firmware V1.29.6.0 ?? Misschien een idee om het filmpje + handleiding te uploaden naar Youtube ? Indien het nog een nieuwere firmwareversie is als de V1.29.6.0 zou ik deze ook graag ontvangen (link). Mvg. Cristallx Check je DM over 2 minuten.... Filmpje ben ik zelf niet zo van gecharmeerd, maar bekijk hem rustig.. Is niet hele goede kwaliteit Edit: Is versie 1.29.6 14 Augustus, 2013 aangepast door Lennart Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.