xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 voor die gene die nieuwschierig zijn hier het filmpje en de gebruiks aanwijzing Quote
dncnb Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 voor die gene die nieuwschierig zijn hier het filmpje filmpje werkt niet. YouTube geeft aan: Deze video is privé Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 probleem zou nu opgelost moeten zijn 3 Quote
dncnb Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 probleem zou nu opgelost moeten zijn klopt Quote
theomonika Geplaatst 15 Augustus, 2013 Geplaatst 15 Augustus, 2013 nou broer dat heb je weer mooi voorelkaar het bedank knopje zit rechts onderin ik heb daar al opgedrukt wie volgt er nog meer hij doet zn best voor ons 5 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 15 Augustus, 2013 Geplaatst 15 Augustus, 2013 Wat moeten we zonder de Pimpmasters. 5 Quote
Lennart Geplaatst 15 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2013 Jullie toewijding is geweldig. Zelden zulke open en vriendelijke mensen ontmoet, zelfs al kennen we de meeste alleen van het forum Chapeau ! 7 Quote
Lennart Geplaatst 15 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2013 (aangepast) OT: Merk met de laatste firmware dat het geluid van de audio op de achtergrond nog al qua volume wisselt als de navigatie aan staat. Dan weer hard, dan weer zacht en soms helemaal niets. Ik denk dat het in de instellingen zit (master volume?). Zijn er meer ervaringen hiermee? Edit: Heb het master volume aangepast. Verbetering is merkbaar, maar nog niet volledig opgelost. Tips? 16 Augustus, 2013 aangepast door Lennart Quote
Cristallx Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Beste, Ook ik ervaar dit problem tot op heden, hier ook nog geen oplossing voor gevonden ... helaas. Wat de V1.29.6.0 firmware betreft heb ik niet echt verbeteringen gevonden ten opzichte van de vorige versie. Ik heb terug v1.21.6.0 geflasht, omdat deze firmware naar alle tevredenheid werkt met de skinmager die ik eerde op het internet vond. . Hier een link hoe dit eruit ziet .... er is ook een rode skin maar daar heb ik nog geen foto's van. https://www.dropbox.com/sc/j8vhi5dowhj5r85/NBjj7K_LQj All credit goes to the developers of this skin manager and the skins !!! Our Italian friends Gepetto en Kotix. Mvg. Cristallx Quote
Lennart Geplaatst 16 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 16 Augustus, 2013 Beste, Ook ik ervaar dit problem tot op heden, hier ook nog geen oplossing voor gevonden ... helaas. Wat de V1.29.6.0 firmware betreft heb ik niet echt verbeteringen gevonden ten opzichte van de vorige versie. Ik heb terug v1.21.6.0 geflasht, omdat deze firmware naar alle tevredenheid werkt met de skinmager die ik eerde op het internet vond. . Hier een link hoe dit eruit ziet .... er is ook een rode skin maar daar heb ik nog geen foto's van. https://www.dropbox.com/sc/j8vhi5dowhj5r85/NBjj7K_LQj Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Alleen die versie 1.21.6.0 heeft voor mij voor problemen gezorgd met de "Platform.exe". Zie screenshot Is de versie die je geflasht hebt ook de versie die je eerder in dit topic gepost hebt incl. instructies? En was hier ook het probleem met de audio zoals ik beschreven heb van toepassing? Want dat valt me zwaar tegen van dit apparaat.. Graag hoor ik het van je Quote
Cristallx Geplaatst 16 Augustus, 2013 Geplaatst 16 Augustus, 2013 Inderdaad, dat is de versie (v1.21.6.0) die bij mij geinstalleerd is. Helaas is het audioprobleem ook hier aanwezig. Ik vrees dan ook dat het wachten is op een volgende softwareupdate ... als die er komt. Quote
Lennart Geplaatst 16 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 16 Augustus, 2013 Inderdaad, dat is de versie (v1.21.6.0) die bij mij geinstalleerd is. Helaas is het audioprobleem ook hier aanwezig. Ik vrees dan ook dat het wachten is op een volgende softwareupdate ... als die er komt. Ik hoop het wel.. Ik vraag me af hoe wij hiervan op de hoogte blijven. Er is geen software gedeelte op de site van Witson te vinden. Misschien weet @xtra40 wel hoe wij dit te weten kunnen komen, toch Xtra40? Quote
Lennart Geplaatst 20 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 Augustus, 2013 Heb je contact gehad met bob@witson.com? Ik heb namelijk nog wat punten van de radio die ik met hem wil bespreken. Onder andere het audio gedeelte dat wanneer je ook maar de navigatie aan hebt, verstoringen oplevert. Graag hoor ik van je Xtra40 Quote
Creative Name Geplaatst 20 Augustus, 2013 Geplaatst 20 Augustus, 2013 Hebben ze geen nieuwsbrief waar je je voor kunt opgeven? Quote
Lennart Geplaatst 20 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 Augustus, 2013 Hebben ze geen nieuwsbrief waar je je voor kunt opgeven? Voor zover ik weet niet. Helaas ontbreekt ook informatie over nieuwe firm- of softwareupdates op de website. Quote
Creative Name Geplaatst 20 Augustus, 2013 Geplaatst 20 Augustus, 2013 Ik heb mister Bob ff een mailtje gestuurd of er een mailinglist bestaat voor software updates, post het antwoord hier wel ff als dat ooit komt... 1 Quote
Lennart Geplaatst 20 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 Augustus, 2013 Via hetzelfde e-mailadres als dat ik genoemd heb een stukkie eerder in het topic? Want dan weet ik of ik dat ook kan gebruiken voor mijn conversatie met de firma Witson Quote
Creative Name Geplaatst 20 Augustus, 2013 Geplaatst 20 Augustus, 2013 Ik heb de contactpage van Witson zelf gebruikt... http://www.witson.com/en/contactus.html Quote
xtra40 Geplaatst 20 Augustus, 2013 Geplaatst 20 Augustus, 2013 Heb je contact gehad met bob@witson.com? Ik heb namelijk nog wat punten van de radio die ik met hem wil bespreken. Onder andere het audio gedeelte dat wanneer je ook maar de navigatie aan hebt, verstoringen oplevert. Graag hoor ik van je Xtra40 klopt die menneer val ik altijd lastig helaas doen ze alleen met updates komen als er problemen zijn anders is het jammer als je ze een mailtje stuurt dn kan het wel eens een dag of 2 a 3 duren eer je antwoord krijgt dus sta daar niet raar van te kijken Quote
Lennart Geplaatst 20 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 Augustus, 2013 Haha, dank je wel.. Ik was er namelijk niet heel erg zeker van dat dit de juiste was. Jullie kennende hebben jullie altijd binnenweggetjes Ik zal hem binnenkort eens een e-mail versturen. Quote
Lennart Geplaatst 25 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 Augustus, 2013 Een nieuwe week, een nieuw probleem: https://www.dropbox.com/s/lsseg9uw6ie60o9/IMAG1009.jpg Ditmaal in de navigatie, ik wordt er zo wel zat van hoor Ik ga nu eerst de GPS herstellen. Is het nog niet opgelost, dan ga ik de hele radio maar weer flashen en anders maar mijn e-mail naar Wiston vervroegen door deze vandaag nog te versturen... Any tips? Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 25 Augustus, 2013 Geplaatst 25 Augustus, 2013 Wel een lekker ding wat je gekocht hebt. Wilde men er daarom vanaf Quote
Lennart Geplaatst 25 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 25 Augustus, 2013 Wel een lekker ding wat je gekocht hebt. Wilde men er daarom vanaf Daar begin ik nu wel aan te twijfelen inderdaad Men vond hem te uitgebreid? Mwa, weet het niet... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.