Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@lennart 

ik heb antwoord gehad van meneer witson ik heb alles klaar staan voor je in dropbox dus pm me even je mail adres dan stuur ik je een linkje 

ik heb weer een iets nieuwere software gehad dan dat cristallx hier had gepost met gebruiksaanwijzing en filmpje dus moet helemaal goed gaan komen nu

• Like 1
Geplaatst (aangepast)

Ik pak ze beide mee. 1 voor back-up. Vanavond na het werk met de laptop in de auto en een poging wagen :boat:

aangepast door Lennart
Geplaatst

@lennart 

ik heb antwoord gehad van meneer witson ik heb alles klaar staan voor je in dropbox dus pm me even je mail adres dan stuur ik je een linkje 

ik heb weer een iets nieuwere software gehad dan dat cristallx hier had gepost met gebruiksaanwijzing en filmpje dus moet helemaal goed gaan komen nu

Ben benieuwd of dat gaat werken! Moet goed komen.

Heb je trouwens nog aan Meneer Witson gevraagd of er nog update mogelijkheden voor ons zijn qua layout etc.?

Geplaatst

nog niet maar eerst dit probleem oplossen anders ben ik die man met 2 dingen tegelijk aan het lastig vallen 

dus als dit heeft geholpen gaan we weer verder maar ik zou der niet als te veel op rekenen dat dat zo is 

Geplaatst (aangepast)

Ben er nu mee bezig.. Ik merk wel dat hij erg lang blijft hangen op "Run WINCE now ..."

Ik laat de uitkomst weten :)

-Edit: Hangt nu al 20 minuten hierop. Ben bang dat hij is vastgelopen :( Kan ik opnieuw deze installatie starten?

aangepast door Lennart
Geplaatst

Ik druk zometeen ( na mijn peukje :) )het stroom uit. Dit duurt te lang. Hopende op dat het nog een keer geïnstalleerd kan worden  :|

Geplaatst

kan je hem niet terug sturen je heb toch nog garantie ?

Ik probeer eerst dit,scheelt me opsturen/.. Ik heb hem ook via een member van het forum.

Geplaatst

Shit is working, haha :D:D

Het is gelukt. Iedereen bedankt voor de hulp / ondersteuning / uitzoekwerk !!!

Geplaatst

Mooi zo !!

Zijn er verbeteringen in de nieuwe firmware ?

Mvg.

Cristallx

Ik heb het nog niet uitgebreid kunnen testen. Morgen weet ik waarschijnlijk meer. Verjaardagsverplichtingen ;)

Zou je mij ook deze dropbox link kunnen sturen? Ik krijg ook af en toe deze melding.Alvast bedankt.

Heb hem nu niet bij de hand. Heb je hetzelfde systeem als mij? Dan verstuur ik je morgen vanaf mijn werk de link (zit nu op tablet) :-)
Geplaatst

Ja ik heb waarschijnlijk dezelfde radio. Van witson de nieuwste met a8 processor

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4

Geplaatst

Ah, ik had hem net klaar staan :)

En het lijkt alsof in deze firmware de snelheid is verbetert m.b.t. responsetijd van het drukken op het scherm en het uitvoeren van de actie. Verder heb ik nog niet kunnen oordelen :)

Geplaatst

Top bedankt heren. Ben benieuwd of bij mij ook verbeteringen zijn.

Vraag me ook af waarom witson niet een FAQ pagina heeft of een download pagina met updates.

Geplaatst

Ik brn benieuwd

Er zit uitleg en een filmpje bij dus daar zou je genoeg aan moeten hebben

Laat even weten of het is gelukt en of het inderdaad is verbeterd

Geplaatst

Laat het inderdaad even weten ;)

Mocht de installatie vastlopen op het rode scherm, weet ik i.i.g. dat je veilig opnieuw de installatie kan herstarten, haha :D

Geplaatst

Zojuist de update uitgevoerd. Installatie is in 1x goed gegaan. Geen vastlopers. De totale update duurde ongeveer 10 minuten ben even een stukje gaan rijden ondertussen :)

Na de update viel mij gelijk op dat de radio sneller reageert op touch input. En dat mijn navigatie (sygic trial) nog sneller opstart en sneller de gps locatie gevonden heeft.

• Like 1
Geplaatst

Zojuist de update uitgevoerd. Installatie is in 1x goed gegaan. Geen vastlopers. De totale update duurde ongeveer 10 minuten ben even een stukje gaan rijden ondertussen :)

Na de update viel mij gelijk op dat de radio sneller reageert op touch input. En dat mijn navigatie (sygic trial) nog sneller opstart en sneller de gps locatie gevonden heeft.

Mooi om te horen. Deze indruk had ik ook al, maar van de navigatie was ik nog niet overtuigd. Hij zoekt wel mooi snel de GPS :)

Succes ermee en mijn tip: Bewaar deze firmware ergens waar je er altijd bij kan. Je weet het maar nooit :smartass:

Geplaatst

zo nu dit dus allemaal goed is afgelopen heb ik meneer witson meteen maar de vraag gesteld of dit ook voor de wat oudere systeemen beschikbaar komt ik ben benieuwd

Geplaatst

Is de versie van de nieuwste firmware V1.29.6.0  ??

Misschien een idee om het filmpje + handleiding te uploaden naar Youtube ?

Indien het nog een nieuwere firmwareversie is als de V1.29.6.0 zou ik deze ook graag ontvangen (link).

Mvg.

Cristallx

Geplaatst (aangepast)

C

Is de versie van de nieuwste firmware V1.29.6.0  ??

Misschien een idee om het filmpje + handleiding te uploaden naar Youtube ?

Indien het nog een nieuwere firmwareversie is als de V1.29.6.0 zou ik deze ook graag ontvangen (link).

Mvg.

Cristallx

Check je DM over 2 minuten....

Filmpje ben ik zelf niet zo van gecharmeerd, maar bekijk hem rustig.. Is niet hele goede kwaliteit ;)

Edit: Is versie 1.29.6

aangepast door Lennart

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...