Henny Geplaatst 21 Augustus, 2013 Geplaatst 21 Augustus, 2013 Hallo mij werd gevraagd mij even voor te stellen, dus: Mijn naam is Henny van Arkel. Sinds 14 dagen bezitter van de nieuwe Kia Picanto 2013 Super Pack en morgen krijg ik de AVIC-F940BT ingebouwd omdat ik de AVIC-F550BT niet zo best vond. Afbeelding plaatsen lukt niet! Quote
Specialmade Geplaatst 21 Augustus, 2013 Geplaatst 21 Augustus, 2013 @Henny, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Ook veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst. Rechts onderin is de knop "gebruik volledige editor" hiermee heb je de mogelijkheid om foto's (niet te groot) te plaatsen. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 21 Augustus, 2013 Geplaatst 21 Augustus, 2013 Henny, welkom op het forum en heel veel geluk met de Picanto. Quote
Jack_z Geplaatst 11 September, 2013 Geplaatst 11 September, 2013 je had hier nooit moeten komen, zijn allemaal verslaafden hier ze doen rare dingen met hun KIA, zoals inbouwen en gezellige dagjes organiseren, ik wa ook na 1 dag hier verslaafd en zelfs de dokter ze dat het ongeneeslijk is, en ik krijg nu ook van hem recepten die 7 jaar doorlopen, Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.