Marc en Syl Geplaatst 20 September, 2013 Geplaatst 20 September, 2013 Ik heb vorig jaar een nieuwe RIO gekocht met een origineel KIA navigatiesysteem, het apparaat werkt prima alleen hoor je als je naar muziek luistert op de achtergrond zachtjes een telefoon overgaan. Het vreemde is dat er geen telefoon met de Bluetooth is verbonden en de telefoons die in het geheugen stonden om verbinding te maken via de Bluetooth verwijderd zijn. Is hier op het forum misschien iemand met hetzelfde verschijnsel? Mvg. Mar Quote
bigwade Geplaatst 20 September, 2013 Geplaatst 20 September, 2013 Had ik vroeger met oude bandjes ook, opnemen met de microfoon voor de speaker, hele verhalen van tante Annie er door heen........ Maar ehh, geen idee hoe dat bij jou kan.. Quote
Marc en Syl Geplaatst 22 September, 2013 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2013 Hahaha... Maar dat is wel wat ik ongeveer heb ja, alleen dan met de radio, cd en usb. Heel vreemd dus... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.