sander-utreg Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Afgelopen week ben ik bij de dealer langs geweest voor mijn navigatie. Ik heb het probleem dat bij een koude nacht de volgende ochtend basisinstelling terug staan op fabrieksinstellingen en de opgeslagen kanalen van de radio zijn weg. De dealer zou misschien de oplossing hebben, namelijk een andere stroomkabel. Echter heeft deze nieuwe kabel niet het gewenste resultaat. De dealer gaf aan dat de importeur hiermee bezig is om uiteindelijk tot een oplossing te komen voor de klanten. Mijn oproep is dan ook: heb je klachten over je navi.... ga aub even langs bij je dealer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldy Posted February 28, 2014 Share Posted February 28, 2014 Lees dit draadje eens door. En niet schrikken http://www.kiaclub.nl/topic/14243-avic-f550bt/ Vooral op de laatste 3-4 pagina's wordt veel over jou probleem geschreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts