wouter Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 Beste, Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe en degelijk wagen.. De kia sportage model 2009 lijkt me een waardige kandidaat! Verbeter me indien dit niet zo is... Maar nu zit ik met de vraag hoe het komt dat er in Nederland andere versies beschikbaar zijn dan in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 Hallo Wouter, PK's hebben inderdaad te maken met de fiscale indeling van auto's hier in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Indien ik Nederlander was en dicht bij de Belgische grens woonde, zou ik toch overwegen om een "Belgische" Kia te kopen. De prijzen liggen toch merkelijk lager en daarvoor zou ik de administratieve last voor het invoeren er wel bij nemen. Zeker weet ik het niet, maar ik vermoed dat je in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouter Posted December 31, 2008 Author Share Posted December 31, 2008 Thx voor de nuttige info... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted December 31, 2008 Share Posted December 31, 2008 Een belgische KIA kopen zou een optie kunnen zijn voor Nederlanders die dicht bij de Belgische grens wonen. Zij het niet dat de Nederlandse regering heel graag invoerrechten wilt heffen voor deze invoering. Bij nieuwe auto's tikt dat behoorlijk aan, kan ik je mededelen. In Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Volgensmij kom je met een in Belgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts