angie Posted September 29, 2013 Posted September 29, 2013 Ook ik ben een nieuwe KIA eigenaar. Sinds mei heb ik een Kia Cee'd. voorheen altijd Nissan gereden. Ik heb er daar 4 van gehad. De laatste is op 230.000 km de deur uitgegaan. Ik heb naar diverse merken gekeken maar uiteindelijk besloten om bij mijn huidige Nissan & Kia dealer te blijven. Vertrouwen in een garage vind ik toch wel belangrijk. De auto rijdt prima. Alles natuurlijk wel even wennen. Er zitten zoveel nieuwe snufjes in vergeleken met mijn Nissan Primera van 13 jaar oud. De km stand is nu al ca 6700 Quote
mika kjelld Posted September 29, 2013 Posted September 29, 2013 welkom bij de club leuk dat je nu een kia rijdt en nog wel een bij dezelfde dealer gekocht als mij heel veel plezier met de cee'd en veel veilige km Quote
Specialmade Posted September 29, 2013 Posted September 29, 2013 @Angie, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk veel rijplezier en veel veilige kilometers met je nieuwe bolide. En foto's van je nieuwe aanwinst zijn we gek op hier. Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Posted September 29, 2013 Posted September 29, 2013 Welkom en heel veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote
Recommended Posts