Jump to content

Skoda Fabia combi -> Kia Sportage 2.0!

Melanie

Recommended Posts

Jaaa! Na bijna 12 jaar (11 jaar en 10 mnd) heel erg trouwe dienst, ga ik deze week over van een Skoda Fabia combi op een Kia Sportage uit 2006. De Skoda heb ik echt helemaal nieuw gekocht, maar het is nu tijd voor mijn droomauto. Het oude model Sportage dus. En wat rijdt 'ie lekker!!! En wat ziet 'ie er goed uit! Zeker voor een tweedehandsje is de auto echt spic-and-span.

Wel ff wennen dat er net iets minder snufjes op zitten dan op de Skoda (uitvoering Elegance met alles d'r op en d'r aan - dus heel erg veel). Maar ook op de Sportage zit al veel gelukkig.

Ik hoop er lekker veel kilometers mee te maken en hoop ook op een nieuwe versie van dit model, ná de remake zonder smoel die nu rondrijdt (MIJN smaak is het niet de nieuwe).

• Like 3

Ik begin de SP2 ook weer steeds leuker te vinden w.b. view en dan met name de 2006-2007 neus.

Ik kon zelf alleen niet wennen aan de roerbak icm met het oplopende toerental tussen het schakelen.

Verder ook nogal dorstig.

Heb er in 42K km iig niks aan gehad en dat is natuurlijk ook winst.

Veel plezier met je auto !