petervw Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 vandaag een tefefoontje gehad van onze garage..... ik mag mijn Carens op vrijdag 18 oktober gaan afhalen..... laat die champieter maar komen... Peter Antwerpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 van harte gefeliciteerd.... leuk om te horen. dat is nog 14 nachtjes zweten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petervw Posted October 28, 2013 Author Share Posted October 28, 2013 ondertussen staat de Carens te blinken voor de deur... na een weekje rijden begin ik gewoon te worden aan de wagen.... ik ben overgestapt van diesel naar benzine, wat goed meevalt....maar het schakelen moet nog gewennen, zo snel schakelen van 1 naar 6... wat naturlijk het verbruik ten goede komt, maar toch....ben toch gewend om te schakelen bij een hoger toerental, maar ja das aanpassen zeker... ook het stuurgevoel ligt volledig anders tegenover mijn Focus....stuur reageert soms iets te fel voor mij, maar in de" sport" stand kan ik het wel gewoon worden... maar het blijft een geweldige wagen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterD Posted October 29, 2013 Share Posted October 29, 2013 Klinkt allemaal goed voornaamgenoot. Mijn bestelde Carens is afgelopen vrijdag aangespoeld met de Autocarrier Asian Majesty in Rotterdam en zal waarschijnlijk voor volgende week vrijdag geleverd worden. Zal ook wel even wennen zijn, want ik rij nu met een dsg automaat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts