Administrators Jheroen Geplaatst 8 Oktober, 2013 Administrators Geplaatst 8 Oktober, 2013 Beste kia mensen Raden jullie een sorento van het nieuwe model aan in benzine uitvoering en is dat een probleemloos product, welke versie is dan de beste en kies je dan voor de automaat of handbak? Verstuurd van mijn GT-P7500 met Tapatalk Quote
bigwade Geplaatst 8 Oktober, 2013 Geplaatst 8 Oktober, 2013 Als je geld zat hebt lijkt me dat prima. En dan natuurlijk de automaat. Heb ooit het genoegen gehad om met Ger.W mee te rijden en dat was helemaal oké En....we hebben hier geen klachten gezien tot nu toe Quote
Administrators Jheroen Geplaatst 8 Oktober, 2013 Topic Starter Administrators Geplaatst 8 Oktober, 2013 Je bedoeld geld zat in de zin vanverbruik of van alles rond zo'n apparaat? Verstuurd van mijn GT-P7500 met Tapatalk Quote
bigwade Geplaatst 8 Oktober, 2013 Geplaatst 8 Oktober, 2013 Met 7 jaar garantie heb je natuurlijk alleen te maken met dingen die er buiten vallen en daar horen we niks over. 1:9 zal best optimistisch zijn en de WB is vast ook niet mals. Maar ehh, vanwaar deze interesse ? Quote
Administrators Jheroen Geplaatst 9 Oktober, 2013 Topic Starter Administrators Geplaatst 9 Oktober, 2013 af en toe eens aan het neuzen maar ja wegenbelasting van 900 euro per jaar is wel erg veel... betaal nu voor de bus 400 per jaar en rijd op diesel en dan het verbruik.... ook al niet erg zuunig nee Quote
petervw Geplaatst 9 Oktober, 2013 Geplaatst 9 Oktober, 2013 af en toe eens aan het neuzen maar ja wegenbelasting van 900 euro per jaar is wel erg veel... betaal nu voor de bus 400 per jaar en rijd op diesel en dan het verbruik.... ook al niet erg zuunig nee maar je krijgt er wel veel auto voor terug he.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.