Martin Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Ben zeer benieuwd naar meer gegevens en specificaties van de nieuwe SOUL; - wanneer staat ie in showroom (of kunnen we nu al kijken?) - specificaties per modeltype (nu zeer summier via internet?) - hoe zien de ''eenvoudige'' versies eruit (nu enkel de meest exclusieve in folders en fotomateriaal) - komt er een 2L versie? - En rijtesten graag (maar neem aan dat deze vanaf januari 2009 wel zullen komen....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Als het goed is komt ie deze of volgende maand in de Showroom. Ik ben er zelf z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Motorhuis Zoetermeer heeft de brochures al. Was er vandaag toevallig nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Voor diegenen onder jullie die dicht bij de Belgische grens wonen; mijn dealer (Lumens in Bocholt) heeft er al eentje staan in zijn showroom. Ik heb hem eens vluchtig bekeken en hij ziet er knap uit. Alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts