Martin Geplaatst 30 December, 2008 Geplaatst 30 December, 2008 Ben zeer benieuwd naar meer gegevens en specificaties van de nieuwe SOUL; - wanneer staat ie in showroom (of kunnen we nu al kijken?) - specificaties per modeltype (nu zeer summier via internet?) - hoe zien de ''eenvoudige'' versies eruit (nu enkel de meest exclusieve in folders en fotomateriaal) - komt er een 2L versie? - En rijtesten graag (maar neem aan dat deze vanaf januari 2009 wel zullen komen....) Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 9 Januari, 2009 Geplaatst 9 Januari, 2009 Als het goed is komt ie deze of volgende maand in de Showroom. Ik ben er zelf z Quote
Rio-man Geplaatst 10 Januari, 2009 Geplaatst 10 Januari, 2009 Motorhuis Zoetermeer heeft de brochures al. Was er vandaag toevallig nog. Quote
Alex Geplaatst 17 Januari, 2009 Geplaatst 17 Januari, 2009 Voor diegenen onder jullie die dicht bij de Belgische grens wonen; mijn dealer (Lumens in Bocholt) heeft er al eentje staan in zijn showroom. Ik heb hem eens vluchtig bekeken en hij ziet er knap uit. Alex Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.