WillemR Geplaatst 20 Oktober, 2013 Geplaatst 20 Oktober, 2013 Weet iemand een oplossing ? Bij regen wordt ook de binnenkant (boven tegen het dak aan) van de achterklep erg nat. Druppels en condens. Dit lekt naar beneden, over het rubber in de witte kunststof beschermplaat. Als de achterklep opengaat druppelt hier water uit op de hoedenplank. Als ik gewoon rijd komt er een straaltje water aan de binnenkant van de achteruit uit. hoewel het de laatste maanden soms erg hard regent mag dit toch niet gebeuren. gr. WillemR Quote
bigwade Geplaatst 20 Oktober, 2013 Geplaatst 20 Oktober, 2013 Hup naar de dealer... Ze lossen het maar op. Quote
chloso Geplaatst 21 Oktober, 2013 Geplaatst 21 Oktober, 2013 Mss lekke rubber vanachter of lekkage aan antenne ergens? Idd best naar de dealer en deze t laten opzoeken waar de lekkage zit Quote
WillemR Geplaatst 19 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 19 November, 2013 Dealer heeft rubber ingevet met vet. Probleem opgelost. Kostte wel 19 euro. Ik ben daar niet tevreden over met 7 jaar garantie. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 Als je inderdaad 7 jaar garantie hebt horen ze lekkage wel kosteloos op te lossen lijkt mij. Quote
chloso Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 Dat is idd raar dat dit niet onder garantie zou vallen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.