Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik krijg de FM freq. van mijn favoriete zender subliem FM niet goed ingesteld op de Pioneer avic-f550bt

Ik woon in de randstad en heb de freq. op 90.5 afgesteld

Ondanks dat ik wel bereik heb is de geluidsvolume vergeleken met de andere zenders veel zachter

Wie herkent dit probleem en heeft een oplossing

Geplaatst

Heb je al eens een andere frequentie van ze geprobeerd?

Ik weet niet waar je in de randstad zit, maar ze zenden daar ook uit op 90.4, 90.7 en 90.3MHz

Geplaatst

Ik merk dat er steeds meer forumleden komen die klachten hebben over de F550BT. Is het een idee om dit binnen het KCG te behandelen richting KMNL om hier wat meer duidelijkheid in te krijgen en eventueel een tegemoetkoming?

Geplaatst

nou volgens mij is het de bedoeling dat de F940 BT word geplaatst in plaats van de 550

dus ik denk eerder dat men daar even beter op moeten letten en terug gaan om te klagen dat je die wilt 

en je dus niet met een kluitje in het riet met laten sturen 

of de kcg hier iets mee kan weet ik niet mischien even vragen 

in elk geval zou je dan zo veel mogenlijk gevallen moeten verzamelen zo dat er een flink dossier is 

• Like 2
Geplaatst

De F940BT hoorde bij de vorige aktie van de gratis navigatie die liep tot 30 augustus.

Vanaf 1 september is de aktie verlengd met gratis navigatie maar zijn ze overgegaan naar de F550BT omdat

de F940BT niet meer te leveren is.

De F940Bt is een model van 2012 en inmiddels is vervangen door de F950BT

Dus als er forumleden een F550BT voor 1 september in hun auto gemonteerd hebben gekregen zoals ik kunnen

zij dit aankaarten bij de dealer.

Feit blijft dat ze op de offerte zetten ( gratis Full map navigatie ) en dus niet een Avic-F940BT navigatiesysteem

Ze doen wat ze zeggen er zit een navigatiesysteem in.

Geplaatst

wat zijn dan de grote verschillen tussen de F940BT en de F550BT behalve de prijs

Geplaatst

De F550BT is een model dat alleen aan importeurs en dealers wordt geleverd voor het inbouwen. Daarnaast is de F550BT een low-budget model zonder firmware updates. Hij wordt geïnstalleerd en daar moet je het mee doen en is de naam Pioneer eigenlijk niet waardig vanwege de vele bugs die er in de firmware zitten. Het navigatie deel werkt daarintegen perfect.

De F940BT is het topmodel van Pioneer uit 2012, bevat alle functies die je maar zou willen wensen en is beschikbaar voor consumenten. Daarnaast heeft dit model geen vervelende software bugs en is dit model veel sneller en stabieler dan de F550BT. Dit model is in 2013 opgevolgd door de F950BT, maar volgens mijn dealer is de F950BT niet compatible met de Rio vanwege de usb poorten. De F940BT heeft ook een import variant, namelijk de F840BT. Het enige verschil is dat bij de laatste de inbouw frames en frontjes niet mee worden geleverd, de radio zelf is identiek.

Kia NL is naar mijn idee overgestapt naar de F550BT waarschijnlijk omdat ze de vraag naar de F940BT niet aan konden vanwege het succes van de actie.

Geplaatst

had ik dit geweten dan zou ik bij de koop om een de F940BT hebben gevraagd

Geplaatst

Ik heb tijdens mijn bestelling niet het idee gehad dat er iets te kiezen viel. Volgens mij ligt het er helemaal aan wat KIA NL op dat moment heeft liggen. Ik ging er ook steeds vanuit dat er een 940 geïnstalleerd zou worden. Dat bleek bij aflevering toch anders te zijn.

Geplaatst

Klopt !!  bij mij precies hetzelfde, en op dag van aflevering zat de F550BT erin.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...