jetje1990 Geplaatst 31 Oktober, 2013 Geplaatst 31 Oktober, 2013 Hoi ik ben Jeroen, ben 23 jaar oud en nieuw op dit forum. Sinds oktober 2012 ben ik de trotse eigenaar van de Kia Picanto 1.2 CVVT Pluspack + ISG. Ik heb de auto gekocht bij Kia dealer Dinand Fase in Alphen aan de Rijn. Sinds ik de auto heb, heb ik er al wel een aantal dingen aan veranderd. Zo heb ik onder andere de originele armsteun in de auto laten plaatsen, de originele kia striping erop laten zetten ( mat zwart ) en zijn er nieuwe velgen onder de auto gegaan ( mat zwart met rode bies ). Ik ben erg tevreden over mijn Kia en hoop hier mensen te leren kennen die net als ik ook erg tevreden zijn over hun Kia. Natuurljk hoop ik bij jullie terecht te kunnen mocht ik vragen hebben over mijn auto, mochten jullie vragen hebben aan mij dan mag je deze uiteraard ook stellen. Groetjes Jeroen. Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 31 Oktober, 2013 Geplaatst 31 Oktober, 2013 Welkom Jeroen! Veel plezier met je nieuwe aanwinst en op dit forum is veel te vinden ! Geronimo-Kia Quote
Specialmade Geplaatst 1 November, 2013 Geplaatst 1 November, 2013 @Jetje1990, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Ook heel veel rijplezier en veel veilige kilometers met je Picanto. In Pimpmaster bewoordingen zou ik zeggen, je bent goed bezig. Natuurlijk zien wij graag foto's van je bolide met alle aanpassingen. Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.