Jump to content

Vlaardingen in Sportage

Rens

Recommended Posts

Hoi...

via via ook hier beland op dit forum, en al vele dingen kunnen lezen hier.

sinds 2 januari in het bezit van een Sportage 2,7 V6 automaat, en moet zeggen dat het een superauto is.

Ik rijd behoorlijk wat km's en ben van een VW Multivan (diesel) naar deze (incl gastank) Sportage gegaan. Heb nog maar een paar daagjes rij-ervaring ermee, maar ben er al zeer tevreden over.

Wel leuk om nu ook op dit forum aanwezig te zijn. Ik heb hier nog genoeg te lezen.

Nou, ik hoop dat ik er veel plezier aan mag beleven, en ik ga weer even verder snuffelen hier op het forum.

Rens

Rens,

Veel geluk met je Sportage op gas!

Als ik zo vrij mag zijn je een tip mee te geven : stel hem niet superzuinig af op gas want dat is niet echt goed voor de kleppen . Beter een litertje meer per 100 km verbruiken om zorgeloos te kunnen blijven genieten van je chique auto.

Groeten,

Alex

Ja, die dubbele uitlaat is wel stoer ja...

maar....ben er wel blij mee hoor. Ik kom uit de VW Multivan, en geloof me, dat is toch ook een auto hoor, en moest even slikken toen ik hoorde dat er een Kia gekocht was, maar tot nu toe ben ik nog zeer tevreden.

Ook het gas rijden valt niet tegen.

Staat nu 1500 op de teller.....dus eigenlijk nog te weinig ervaring, maar toch.

Tot nu toe geen vekeerde koop geweest.