Topplezier Geplaatst 20 December, 2013 Geplaatst 20 December, 2013 Moest je nog een idee willen hoe je ze moet afbouwen, moet je eens kijken op de duitse site van de kia club, daar installeren ze een naam over het licht MET een beschrijving van het in en uitbouwen van de hele kraam. Is soms fijn ook de duitse EN engelse KIA site te bekijken. Heb er al veel van opgestoken. Grts Quote
Neo Geplaatst 23 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 23 December, 2013 Moest je nog een idee willen hoe je ze moet afbouwen, moet je eens kijken op de duitse site van de kia club, daar installeren ze een naam over het licht MET een beschrijving van het in en uitbouwen van de hele kraam. Is soms fijn ook de duitse EN engelse KIA site te bekijken. Heb er al veel van opgestoken. Grts Heb je soms een linkje? Maakt het allemaal een beetje makkelijker Quote
Max T Geplaatst 24 December, 2013 Geplaatst 24 December, 2013 http://forum.sportage-driver.com/viewtopic.php?f=47&t=1965&p=53791&hilit=bremsleuchte#p53791 Quote
Neo Geplaatst 24 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 24 December, 2013 Van de duitse site niet echt veel wijzer geworden. Heb wel deze gevonden: http://www.kia-forums.com/3g-2011-sportage/75452-kahtec-third-brake-light-flasher-install.html Quote
Neo Geplaatst 23 September, 2014 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2014 Over dit topic wou ik nog even het volgende kwijt: Onlangs naar de keuring geweest en hij werd niet afgekeurd. Gezien of niet gezien door de werknemer van de keuring laat ik in het midden, feit is wel dat hij niet werd afgekeurd hiervoor. Quote
lgbchef Geplaatst 4 April, 2015 Geplaatst 4 April, 2015 Vandaag heb ik mijn derde remlicht van een relaiskastje voorzien. De demontage van de kofferdekselbekleding is uiterst eenvoudig. Het bleek dat niet de gehele bekleding moet worden verwijderd, maar alleen het midden-bovendeel. Het zit zonder schroeven vast met slechts zes klemmen. Even de vingers erachter zetten en met een flinke ruk is het los en zien we de aansluiting: een wit stekkertje met een zwart kabeltje (massa) en een groen/zwart kabeltje (plus). Met behulp van een viervoudig kroonsteentje het kastje aangesloten (zwart is weer massa en rood is de plus). Op het kastje staat wat de ingang is en welke draden naar het derde remlicht gaan. Kastje en kroonsteentje met dubbelzijdig plakband vastgezet. Voordat de bekleding er weer op gedrukt wordt even de werking controleren. Werkt perfect.... Hoe zet ik hier de foto's bij?????????????? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.