Pikey Geplaatst 8 November, 2013 Geplaatst 8 November, 2013 Hallo allemaal, Afgelopen weekeinde mijn Rio super pack opgehaald. Tot nu toe zeer tevreden. Er zitten zoveel opties op dat ik nog bezig ben alles uit te zoeken. Een dingetje kan ik echter nergens vinden wellicht dat iemand mij hier kan helpen. In de interieurverlichting zit een klein ledje. Deze brand altijd wanneer ik rijd. De functie is het verlichten van de schakelpook. Een klein beetje licht schijnt dus tijdens de rit op de pook. Op zich niet hinderlijk. Weet iemand of dit ook uitgeschakeld kan worden? Misschien dat iemand mij ook kan vertellen hoe de parkeerverlichting uitgeschakeld kan worden. Mijn koplampen blijven, nadat ik de auto afsluit, nog 30 seconden branden. Dank vast! Grt Peter. Quote
Specialmade Geplaatst 8 November, 2013 Geplaatst 8 November, 2013 @Pikey, Over het kleine ledje kan ik je geen antwoord geven omdat ik geen Rio heb. Wat betreft je parkeeer verlichting heb je twee mogelijkheden. - zet je lichtschakelaar (bij het stuur) in de stand "uit". Als deze in de stand automatisch staat gaat/blijft de follow me home verlichting 30 seconden branden. - Druk twee maal op de afstandbediening (afsluiten van de auto) je verlichting zal dan direct uitgaan. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Danny Rio Geplaatst 8 November, 2013 Geplaatst 8 November, 2013 Hallo Pikey, De parkeerverlichting of de ''bring me home'' verlichting kan snel uitgeschakeld worden door twee keer op de afstandsbediening te drukken. Dan gaat de verlichting direct uit. Voor wat betreft het led lampje..... geen idee. Ikzelf heb een plus pack en ben niet bekend met dit lampje. Veel plezier met je Kia Rio! Quote
Danny Rio Geplaatst 8 November, 2013 Geplaatst 8 November, 2013 Hahaha special made... je was me net voor.... 1 Quote
handyman Geplaatst 8 November, 2013 Geplaatst 8 November, 2013 lampje kan niet uit. hooguit draadje in de stekker loshalen, mij irriteert het niet. Quote
Pikey Geplaatst 9 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2013 Allen bedankt voor de antwoorden. Kan ik weer verder met het verkennen van mijn Rio. Grt, Peter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.