Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Picanto met Pioneer F550BT -> geluid en knoppen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wij hebben laatst een Picanto aangeschaft met de Pioneer AVIC-F550BT navigatie en de volgende 'uitdagingen':

- de groene en rode knop op het stuur werken niet. Nu zag ik op het forum dat er een oplossing is voor de RIO, weet iemand of dit ook voor de Picanto werkt. 2 loze knoppen op het stuur is een beetje zonde.

- de geluidskwaliteit van een telefoongesprek via de Pioneer is niet te voeren zo slecht (ben een Parrot 3100 ofzo gewend)

Ben benieuwd of iemand vergelijkbare ervaringen heeft en hopelijk een oplossing (anders gaat de Parrot er weer in).

Groeten,

Marc

Geplaatst

Voor wat betreft jouw eerste punt: ik vermoed dat de oplossing voor de rio ook wel voor de picanto gaat werken. Het probeem zit immers in de radio en die zijn hetzelfde.

Het tweede punt: ik heb zelf geen slechte geluidskwaliteit ondervonden met mijn F550BT. Is het microfoontje wel goed gericht? En is het hoe jij de ander hoort, of hoe de ander jou hoort (of allebei)?

Geplaatst

Dacht ik ook. Ik ga in ieder geval met die oplossing eens naar de dealer. Vanavond zal ik de mic er eens uit halen kijken of dat helpt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...