Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Winterbanden Kia Rio 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb de Nankangs nu voor het 2e seizoen eronder en had vorige winter geen problemen. Verwacht dit jaar ook geen problemen.

Winterbanden zijn hulpmiddelen. Je zal je rijstijl moeten aanpassen aan de weersomstandigheden.

Het is geen vrijbrief om als een gek te rijden toch?

• Like 2
Geplaatst

Op advies van mijn vaste bandenboer uit Westervoort gaan er Dunlop Winterresponse 2 op de stalen velgen en leggen we de standaard Hankooks op lichtmetalen velgen voor de zomer.

Geplaatst

Als het 15" wieldoppen zijn, dan past het over het algemeen wel. Je kunt dit ook voor de zekerheid nog bij winparts navragen.

Het is wel een vrij open structuur wieldop die je gekozen hebt, je zult hier vrij duidelijk de zwarte stalen velg onder zien zitten. 

Geplaatst

Sinds gisteren ook weer winterbanden eronder :)

Gelijk nieuwe wieldoppen gekocht bij de dealer! 4 voor 30 euro (originele doppen)

Ik ben er blij mee.

2DF0B0FC-2819-4C24-A168-140B9996CBE6_zps

F2A7F16F-B7A0-45E6-888A-E9D99F8F4E64_zps

• Like 1
Geplaatst

Heb ook winterwielen een paar maand geleden gekocht voor mijn epilepsie aanval en dezelde wieldeksels als hierboven 2dehands aangekocht en de persoon in kwestie beweerde dat de deksels bij de dealer 100€ kosten en heb ze van hem kunnen kopen voor 50€ en de wielen voor 350€. Was amper zei hij met de banden 500km gereden.

De auto zelf daar rijdt nu men broer mee rond, ik betaal verzekering en rijtaks etc... Diesel en autowassen is voor hem!
Alle andere kosten zijn voor mijn rekening! Hij speelt tenslotte ook "taxi" voor mij.

En voor zij die weer willen reageren : Je ging hier toch wegblijven?
Daarop zeg ik : Hou gewoon je mond!

• Like 1
Geplaatst

winterbanden gemonteerd met originele velgen en  velg doppen gespoten met zwarte plasti dip w0jc5i.jpg

• Like 1
Geplaatst

vandaag op de standaard velgen van de  kia Rio ( 1 week oud) winterbanden laten monteren merk : Michelin Alpin A4 185/65/R15/88 .heb gevraagd bij het bandencentrum of het beter was om er 17 inch velgen er onder te gooien bij de Rio  het werd mij afgeraden ! dit te doen  , en gewoon op 15 Inch te blijven rijden omdat dit beter was .heb nu nieuwe lichtmetaal velgen besteld voor de Zomer van het merk AEZ dezent  dark 6.5x15 et maat 38 steek 4/100.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...