Frans Geplaatst 17 November, 2013 Geplaatst 17 November, 2013 Ook ik kijk zeker naar de prijs van de benzine voor mijn Kia Sportage 2 ltr benzine motor. Om de hoek hier zit een Argos pomp die al een tijdje bleu one 95 verkoopt voor een 5 cent lager dan de gewone Euro loodvrij 95. En ook nog eens 3% zuiniger ! Ze schrijven in de folder dat deze benzine geschikt is voor motoren vanaf 2001. Is dat wel zo? Is er hier iemand die zich hierin verdiept heeft ? Quote
Specialmade Geplaatst 17 November, 2013 Geplaatst 17 November, 2013 Ook ik kijk zeker naar de prijs van de benzine voor mijn Kia Sportage 2 ltr benzine motor. Om de hoek hier zit een Argos pomp die al een tijdje bleu one 95 verkoopt voor een 5 cent lager dan de gewone Euro loodvrij 95. En ook nog eens 3% zuiniger ! Ze schrijven in de folder dat deze benzine geschikt is voor motoren vanaf 2001. Is dat wel zo? Is er hier iemand die zich hierin verdiept heeft ? Kijk hier eens, daar staat alles wat je moet weten over het gebruik van Blue one 95. Grtz, Specialmade Quote
Frans Geplaatst 17 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 17 November, 2013 Oeps. Vergeten te zoeken... sorry. Deze hele topic mag eraf Moderater ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.