phoje Posted November 17, 2013 Posted November 17, 2013 Hallo, Ik ben Bennie en heb een Kia ceed plus pack kleur zwart met 17" wielen. Quote
Specialmade Posted November 17, 2013 Posted November 17, 2013 @Phoje, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk veel rijplezier en veel veilige kilometers met je nieuwe Kia Cee'd. Foto's van je bolide zijn wij gek op hier. Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Posted November 17, 2013 Posted November 17, 2013 Welkom en heel veel plezier met de nieuwe aanwinst Quote
Guest RvdG71 Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Welkom veel veilige kilometers met de ceed Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.