Gunner Geplaatst 18 November, 2013 Geplaatst 18 November, 2013 Goedenavond, Ik ben Wouter uit Almere. Ik heb een uur of 2 geleden mijn handtekening gezet voor de aankoop van een Kia Rio 1.2 Superpack, dus ik dacht ik ga me maar meteen registreren bij deze club. Nu rij ik nog een VW Golf, maar die is inmiddels alweer 11 jaar oud dus ik dacht laat ik mezelf maar eens een nieuwe auto cadeau doen. Quote
mika kjelld Geplaatst 18 November, 2013 Geplaatst 18 November, 2013 wouter welkom op het forum en gefeliciteerd met je aankoop je kan je natuurlijk lekker in je rio verdiepen zolang je nog moet wachten want er staat hier genoeg over geschreven dus heel veel leesplezier Quote
oude Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 Wouter, veel plezier met de nieuwe auto. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 Wouter van harte welkom en straks veel plezier van de Rio. Quote
Gunner Geplaatst 20 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2013 Bedankt, gaat zeker lukken! Quote
robquatr Geplaatst 20 November, 2013 Geplaatst 20 November, 2013 Gefeliciteerd met je Rio. Fraaie auto, had ik ook willen kopen begin dit jaar. Maar partner wilde graag een wat hogere auto dus het is toen een Venga geworden. Tot volle tevredenheid hoor Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 20 November, 2013 Geplaatst 20 November, 2013 Welkom Wouter goeie keuze, veel plezier op het Forum Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.