Jump to content
Onderdelenshop24.com

handrem beveiliging beeldscherm


Recommended Posts

Posted

heeft er soms iemand een oplossing voor de beveiliging van de handrem te omzeilen van het beeldscherm. wil graag tomtom draaien van af mijn telefoon op het beeldscherm.maar als je de handrem er af haal is je beeld weg. ik neem aan dat de beveiliging via de schakelaar van de handrem loopt??.weet iemand als ik de schakelaar los haal van de handrem of het scherm het wel blijft doen

Posted

Meestal werkt zo'n beveiliging idd via de handrem. Als je de sensordraad van je radio aan massa legt (dus loskoppelen van de auto-bedrading) zou het opgelost moeten zijn.

Posted

Meestal werkt zo'n beveiliging idd via de handrem. Als je de sensordraad van je radio aan massa legt (dus loskoppelen van de auto-bedrading) zou het opgelost moeten zijn.

net nog even getest met de handrem er op maar tijdens het rijden verschijnt de waarschuwing weer. vermoed dat  er ook een schakeling zit via de gps in de navigatie  of via de kilometerteller.weet jij soms ook welke de sensordraad is in de originele lg radio??

Posted

Sorry, daar kan ik je niet mee helpen.

Bij AfterMarket-systemen is het eigenlijk altijd met een handrem-check. Andere systemen ben ik nog niet tegengekomen...

Posted

hangt denk ik van de dealer af hoe ze het aansluiten, ik kreeg die 940bt en kan gewoon dvd kijken als de handrem eraf is

Posted

Even meten of remote ground in stekker B naar de handrem gaat, deze dan doorknippen en de kant van de kabelboom isoleren, Het stukje dat steekt uit de stekker verlengen en aan het chassis van de radio aarden.

Bijgaand een schema.

attachment=6464:Radio.pdf]

Radio.pdf

Posted

Even meten of remote ground in stekker B naar de handrem gaat, deze dan doorknippen en de kant van de kabelboom isoleren, Het stukje dat steekt uit de stekker verlengen en aan het chassis van de radio aarden.

Bijgaand een schema.

attachment=6464:Radio.pdf]

bedankt  voor het schema ga vrijdag proberen te fixen.laat nog weten of het gelukt is

Posted

Check met een testenpen, aangesloten op een plus en de remote ground of het lampje gaat branden als je de handrem aantrekt. Dan is het de goede draad maar test het voordat je de draad bij de stekker doorknipt.

Posted

Check met een testenpen, aangesloten op een plus en de remote ground of het lampje gaat branden als je de handrem aantrekt. Dan is het de goede draad maar test het voordat je de draad bij de stekker doorknipt.

de test gedaan groene draad van speed door geknipt en weer geaard.handrem  beveiliging is er nu af maar als ik ga rijden krijg ik nog steeds de melding en verdwijnt het beeld weer tot ik stil sta .waarschijnlijk koppeling via de gps,ik denk software matig???

Posted

@ ikkke 127,

 

Kwam dit nog tegen maar is wel voor een Sportage.

attachicon.gifLooking a video.pdf

 

Misschien help dit, hier staat bij dat het de draad van de GPS is.

 

bedankt voor het mee denken naar de oplossing ga morgen gewoon proberen kijken of het nu lukt

 

Posted

Vandaag alle kabels geprobeerd naar kwam geen geschakelde draad meer tegen die evt met het beeld stopte,denk echt dat het een softwareinstelling is

Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...