ikke127 Geplaatst 18 November, 2013 Geplaatst 18 November, 2013 heeft er soms iemand een oplossing voor de beveiliging van de handrem te omzeilen van het beeldscherm. wil graag tomtom draaien van af mijn telefoon op het beeldscherm.maar als je de handrem er af haal is je beeld weg. ik neem aan dat de beveiliging via de schakelaar van de handrem loopt??.weet iemand als ik de schakelaar los haal van de handrem of het scherm het wel blijft doen Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 November, 2013 Geplaatst 18 November, 2013 Meestal werkt zo'n beveiliging idd via de handrem. Als je de sensordraad van je radio aan massa legt (dus loskoppelen van de auto-bedrading) zou het opgelost moeten zijn. Quote
ikke127 Geplaatst 18 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 18 November, 2013 Meestal werkt zo'n beveiliging idd via de handrem. Als je de sensordraad van je radio aan massa legt (dus loskoppelen van de auto-bedrading) zou het opgelost moeten zijn. net nog even getest met de handrem er op maar tijdens het rijden verschijnt de waarschuwing weer. vermoed dat er ook een schakeling zit via de gps in de navigatie of via de kilometerteller.weet jij soms ook welke de sensordraad is in de originele lg radio?? Quote
Murcielaygo Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 Sorry, daar kan ik je niet mee helpen. Bij AfterMarket-systemen is het eigenlijk altijd met een handrem-check. Andere systemen ben ik nog niet tegengekomen... Quote
Jack_z Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 hangt denk ik van de dealer af hoe ze het aansluiten, ik kreeg die 940bt en kan gewoon dvd kijken als de handrem eraf is Quote
ikke127 Geplaatst 20 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2013 helaas dat wordt dan nog een hele puzzel. Quote
Pipercub Geplaatst 20 November, 2013 Geplaatst 20 November, 2013 Even meten of remote ground in stekker B naar de handrem gaat, deze dan doorknippen en de kant van de kabelboom isoleren, Het stukje dat steekt uit de stekker verlengen en aan het chassis van de radio aarden. Bijgaand een schema. attachment=6464:Radio.pdf] Radio.pdf Quote
ikke127 Geplaatst 20 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2013 Even meten of remote ground in stekker B naar de handrem gaat, deze dan doorknippen en de kant van de kabelboom isoleren, Het stukje dat steekt uit de stekker verlengen en aan het chassis van de radio aarden. Bijgaand een schema. attachment=6464:Radio.pdf] bedankt voor het schema ga vrijdag proberen te fixen.laat nog weten of het gelukt is Quote
Pipercub Geplaatst 21 November, 2013 Geplaatst 21 November, 2013 Check met een testenpen, aangesloten op een plus en de remote ground of het lampje gaat branden als je de handrem aantrekt. Dan is het de goede draad maar test het voordat je de draad bij de stekker doorknipt. Quote
ikke127 Geplaatst 21 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2013 Check met een testenpen, aangesloten op een plus en de remote ground of het lampje gaat branden als je de handrem aantrekt. Dan is het de goede draad maar test het voordat je de draad bij de stekker doorknipt. de test gedaan groene draad van speed door geknipt en weer geaard.handrem beveiliging is er nu af maar als ik ga rijden krijg ik nog steeds de melding en verdwijnt het beeld weer tot ik stil sta .waarschijnlijk koppeling via de gps,ik denk software matig??? Quote
handyman Geplaatst 22 November, 2013 Geplaatst 22 November, 2013 Bij de witson kun je dit in het menu instellingen uitvinken, is err niet zo iets in de LG? Quote
Pipercub Geplaatst 22 November, 2013 Geplaatst 22 November, 2013 @ ikkke 127, Kwam dit nog tegen maar is wel voor een Sportage. Looking a video.pdf Misschien help dit, hier staat bij dat het de draad van de GPS is. 1 Quote
ikke127 Geplaatst 22 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 22 November, 2013 @ ikkke 127, Kwam dit nog tegen maar is wel voor een Sportage. Looking a video.pdf Misschien help dit, hier staat bij dat het de draad van de GPS is. bedankt voor het mee denken naar de oplossing ga morgen gewoon proberen kijken of het nu lukt Quote
ikke127 Geplaatst 23 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 23 November, 2013 Vandaag alle kabels geprobeerd naar kwam geen geschakelde draad meer tegen die evt met het beeld stopte,denk echt dat het een softwareinstelling is Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.