Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

handrem beveiliging beeldscherm

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heeft er soms iemand een oplossing voor de beveiliging van de handrem te omzeilen van het beeldscherm. wil graag tomtom draaien van af mijn telefoon op het beeldscherm.maar als je de handrem er af haal is je beeld weg. ik neem aan dat de beveiliging via de schakelaar van de handrem loopt??.weet iemand als ik de schakelaar los haal van de handrem of het scherm het wel blijft doen

Geplaatst

Meestal werkt zo'n beveiliging idd via de handrem. Als je de sensordraad van je radio aan massa legt (dus loskoppelen van de auto-bedrading) zou het opgelost moeten zijn.

Geplaatst

Meestal werkt zo'n beveiliging idd via de handrem. Als je de sensordraad van je radio aan massa legt (dus loskoppelen van de auto-bedrading) zou het opgelost moeten zijn.

net nog even getest met de handrem er op maar tijdens het rijden verschijnt de waarschuwing weer. vermoed dat  er ook een schakeling zit via de gps in de navigatie  of via de kilometerteller.weet jij soms ook welke de sensordraad is in de originele lg radio??

Geplaatst

Even meten of remote ground in stekker B naar de handrem gaat, deze dan doorknippen en de kant van de kabelboom isoleren, Het stukje dat steekt uit de stekker verlengen en aan het chassis van de radio aarden.

Bijgaand een schema.

attachment=6464:Radio.pdf]

Radio.pdf

Geplaatst

Even meten of remote ground in stekker B naar de handrem gaat, deze dan doorknippen en de kant van de kabelboom isoleren, Het stukje dat steekt uit de stekker verlengen en aan het chassis van de radio aarden.

Bijgaand een schema.

attachment=6464:Radio.pdf]

bedankt  voor het schema ga vrijdag proberen te fixen.laat nog weten of het gelukt is

Geplaatst

Check met een testenpen, aangesloten op een plus en de remote ground of het lampje gaat branden als je de handrem aantrekt. Dan is het de goede draad maar test het voordat je de draad bij de stekker doorknipt.

Geplaatst

Check met een testenpen, aangesloten op een plus en de remote ground of het lampje gaat branden als je de handrem aantrekt. Dan is het de goede draad maar test het voordat je de draad bij de stekker doorknipt.

de test gedaan groene draad van speed door geknipt en weer geaard.handrem  beveiliging is er nu af maar als ik ga rijden krijg ik nog steeds de melding en verdwijnt het beeld weer tot ik stil sta .waarschijnlijk koppeling via de gps,ik denk software matig???

Geplaatst

@ ikkke 127,

Kwam dit nog tegen maar is wel voor een Sportage.

attachicon.gifLooking a video.pdf

Misschien help dit, hier staat bij dat het de draad van de GPS is.

bedankt voor het mee denken naar de oplossing ga morgen gewoon proberen kijken of het nu lukt

Geplaatst

Vandaag alle kabels geprobeerd naar kwam geen geschakelde draad meer tegen die evt met het beeld stopte,denk echt dat het een softwareinstelling is

Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...