Topplezier Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 Is er al iemand die een mal of een voorbeeld (achterkant van stickervel) heeft voor zelf een eyeliner te maken voor onze SPIII? ik heb het geprobeerd maar er komen tamijk veel luchtbellen onder de stickers zitten . Weet iemend of het ook mogelijk is dit te maken (spuiten) met plasti dip? Alvast bedankt Quote
Lique Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 Je kan dat gedeelte wat je als eyeliner wilt gewoon afplakken en inspuiten met spuitlak of plastidip. Ik heb het met spuitlak gedaan, maar de volgende keer ga ik het met plastidip doen. Plakplastic of folie blijft een boel gerommel met belletjes en kreukeltjes en de pasvorm. Quote
Lique Posted November 19, 2013 Posted November 19, 2013 Eyeliner ? eyeliner, booskijkertje...wat je wil Quote
Topplezier Posted November 19, 2013 Author Posted November 19, 2013 dit is wat ik bedoel. Zo heb je een gedacht Quote
theomonika Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 kijk hier eens http://de.csr-shop.info/public/catalog_xmlxslproducts.aspx?art=viewproduct&suid=315&zid=408ddd88-90ba-440f-89c2-b3aa33b3755f&productid=46097272 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.