belthazor Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 Goede Middag, Ik ben Kenny van Limburg in Belgie. Sinds gisteren ben ik in het bezit van mijn eerste 'nieuwe' wagen, namelijk een Kia Rio. Quote
Specialmade Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 @Belthazor, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Ook veel rijplezier en veilige kilometers met de Kia Rio. Plaats eens wat foto's van je nieuwe bolide, vinden we leuk hier. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
belthazor Posted November 21, 2013 Author Posted November 21, 2013 Voor foto's van mijn nieuwe Kia Rio 1.2 Easy 5D Graphite. http://belthazor1.tumblr.com/day/2013/11/21 Quote
Baggio Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 Van harte welkom en veel plezier van je nieuwe auto. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.